skrape Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Hva er det beste smøremiddelet til dørhengsler og lignende?
Edin_M Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 jeg har alltid sverget til WD-40 på alle bilene jeg har hatt tidligere.. funker meget bra selv ved kulde ned mot -10, eneste er å ikke finne på å bruke det i dørlåsen om vintern... av en eller annen grunn svikter den gode gamle hjelpern-på-boks
steinarn Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Jeg fikk tips om kjedeolje for offoad og cross-mc,f.eks Motul Chain Lube Offroad.http://www.motul.fr/uk/produits/index.html.Denne har teflon i seg og fortrenger fuktighet.Blir tyktflytende og "utvider"seg.Brukt den med stort hell i både gamle E30 dører og Audi dørlåser og inni dørene der.Slutta faktisk å kødde med frysing.
skrape Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Trodde egentlig wd40 løste opp mer enn den smørte, men mulig jeg tar feil der?
skrape Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Skrevet Desember 2, 2009 Jeg fikk tips om kjedeolje for offoad og cross-mc,f.eks Motul Chain Lube Offroad.Denne har teflon i seg og fortrenger fuktighet.Blir tyktflytende og "utvider"seg.Brukt den med stort hell i både gamle E30 dører og Audi dørlåser og inni dørene der.Slutta faktisk å kødde med frysing. Hm, kanskje det er den jeg burde ha. Hvor selges denne oljen?
steinarn Skrevet Desember 2, 2009 Skrevet Desember 2, 2009 Kjøpte hos en Mc-forhandler.Kan være andre merker enn Motul også,bare det er til Cross og har teflon...
mspec Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Trodde egentlig wd40 løste opp mer enn den smørte, men mulig jeg tar feil der? den gjør begge deler har vært en go fan av den i alle år..helt fra jeg var liten å smurte kjeden til trøsykkelen til per dags dato når jeg feks trenger rustløsner på noen bolter på bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå