SigurdE36 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 ble ikke helt overbevist av de bildene der, ser jo mye blåere ut også på disse bildene...
Dirty Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 er tatt med mobil så bildene ble jo ikke akkuratt gode, var mørkt på verkstedet også . er mer lilla en blått
knuffe Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 hei tror det var dette jeg ga deg bud på i 2009 jeg gitt, du sa du skulle sende meg melding, var noe ang. vader int. pluss at en hadde gitt deg bud på 5500 for alt, stemmer ikke det? jeg hadde vel et likt bud inne, så jeg vet ikke om du er int. i å selge nå jeg? men gidder ikke å gi like mye nå gitt.
Dirty Skrevet April 11, 2010 Forfatter Skrevet April 11, 2010 PM sendt. har tatt det ut av bil og ser veldig bra ut med tanke på pris og alt. bare komme å kikke. selges til førstemann som legger pengene på bordet
BMWboy93 Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 hei begynner vell å bli litt sent nå men, du har det vell ikke enda? å tilfeldig vis vil bli kvitt det?
BMWboy93 Skrevet April 14, 2012 Skrevet April 14, 2012 Hehe var det jeg regnet med. Men vist du skulle komme over noe lignende kunne du gitt meg beskjed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå