lhu Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Hei Har akkurat kjøpt meg en 2004mod 730D, og lurer på om det går å parre opp mobiltelefonen min til handsfree`en so er i bilen? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Driver og ser på akkurat det samme.. gi meg en times tid til tech fyren kom tilbake til meg så skal jeg se hva han sier Mvh Tommi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 snakka med bmw tech fyren nå.. han mente det var min tlf som ikke var støttet.. prøvd med to stykk.. SE W810i og en Nokia N95 8GB pluss Nokia 5800XpressMusic.. ingen funka :S han sa at hvis det ikke kom opp noen knapp du kunne trykke ok med så vakke tlf støttet... i smell bullshit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhu Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg kom så langt at telefonen fant bilen, men jeg vet ikke hvilken parringskode jeg skal bruke.. de vanlige kodene 0000 og 1234 funket ikke. Bilen kom opp i telefonen når jeg slo av orginaltelefonen som ligger i bilen. Jeg har en HTC Magic... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Bardalen Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Pairing code velger du vel selv? Den må bare stemme på mobilen og bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oball Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Parringskoden skal være lik på telefon å stereoen ja. JEg har dette på e90'n min og klarte ikke å parre min nokia (ettellerannet) men min SE xperia gikk fint. Det jeg gjorde var bare at jeg skrudde på blutooth'n og søkte med telefonen etter "handsfree". Godtok telefonen på stereoen og skrev inn en kode på telefonen som jeg repeterte på stereoen. Fungerte fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lhu Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 når jeg skirver inn en parringskode på telefonen, så får jeg ikke opp noe valg på stereoen om å skrive inn koden der.. det er det som er problemet!..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Bumper denne, da jeg har en kollega med samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sup3rm4n Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 prøv koden 0000 pleier å fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 På min E46 må koden som står i boka til telefonen i bilen brukes på telefonen. søk etter handsfree på tlf, når den finner "bilen" må koden tastes på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Kan legge til litt info jeg har fått fra BMW her. Det er jo da kun et få antall telefoner som støttes av bluetooth-funksjonen i BMWer. Dette går mest på at det finnes flere standarder, og utviklingen på mobilene går raskere enn på bilene. Fikk noen tips om hvilke mobiler som støttes. En liste over mobiler kan lastes ned herfra: http://www.bmw.no/no/no/owners/accessor ... ended.html Kan der også evt se hvilke mobiler som leveres med snap in-adaptere med ladefunksjon, for de som har dette montert. Dette kombinert med tvilling-sim, burde kunne gi de fleste en god løsning. Adapterene ligger på ca 1000 kr i pris hos BMW. Håper dette kan være til hjelp for noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå