Gå til innhold

Bluetooth parring i E65??

Share

Anbefalte innlegg

snakka med bmw tech fyren nå.. han mente det var min tlf som ikke var støttet.. prøvd med to stykk.. SE W810i og en Nokia N95 8GB pluss Nokia 5800XpressMusic.. ingen funka :S

han sa at hvis det ikke kom opp noen knapp du kunne trykke ok med så vakke tlf støttet... i smell bullshit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom så langt at telefonen fant bilen, men jeg vet ikke hvilken parringskode jeg skal bruke.. de vanlige kodene 0000 og 1234 funket ikke.

Bilen kom opp i telefonen når jeg slo av orginaltelefonen som ligger i bilen.

Jeg har en HTC Magic...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parringskoden skal være lik på telefon å stereoen ja.

JEg har dette på e90'n min og klarte ikke å parre min nokia (ettellerannet) men min SE xperia gikk fint. Det jeg gjorde var bare at jeg skrudde på blutooth'n og søkte med telefonen etter "handsfree". Godtok telefonen på stereoen og skrev inn en kode på telefonen som jeg repeterte på stereoen. Fungerte fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge til litt info jeg har fått fra BMW her.

Det er jo da kun et få antall telefoner som støttes av bluetooth-funksjonen i BMWer. Dette går mest på at det finnes flere standarder, og utviklingen på mobilene går raskere enn på bilene.

Fikk noen tips om hvilke mobiler som støttes. En liste over mobiler kan lastes ned herfra: http://www.bmw.no/no/no/owners/accessor ... ended.html

Kan der også evt se hvilke mobiler som leveres med snap in-adaptere med ladefunksjon, for de som har dette montert. Dette kombinert med tvilling-sim, burde kunne gi de fleste en god løsning. Adapterene ligger på ca 1000 kr i pris hos BMW.

Håper dette kan være til hjelp for noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...