Mikael-B Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Tenkte jeg skulle dele litt om min første BMW og min første gode bilopplevelse. Bilen er en 1998 modell E39, 520 med manuell. Utstyrslisten er ikke så lang; 4x el-vinduer El-takluke Skipose Soundsystem Varme i speil Skinninteriør i Sandbeige(?) Den ble kjøpt inn 28/8-09 og jeg var storfornøyd med kjøpet! Den hadde trilla 128000 km når jeg kjøpte den, og var klin original bortsett fra hvite blinklys foran. Da så den slik ut: En god vask og litt clay var sårt trengt da den så helt forferdelig ut i lakken. Etter en liten tur på Bilxtra ble dette handlet inn En liten rens i motorrommet var også sårt trengt Man kan jo ikke glemme hjulhus heller Ble handlet inn noen midlertidige 17"ere da de originale var rett og slett trasige Ettersom det var tid for foringsbytte i bakstilling og litt smått i forstilling, ble det montert 40/20 senk også. Byttet altså begge knirkeforinger, begge bremseslanger bak, alle 4 kyllingbein og en bærearm foran. Kom også på noen preface baklykter med hvite blink Prøvde noen 18" Beyern Mesh med svart senter (før senk) Byttet tilbake til de andre felgene og monterte en Aerodynamikk leppe Så nå framover venter jeg på M5 list på bagasjerommet, faceliftlykter foran og Xenon i alle lamper. Monterte også tåkelys for en stund siden, men har allerede klart å få sprekk i venstre lykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Den kledde de 17" felgene mye bedre en de beyern felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Pen bil ja Utrolig hvor mye det hjelper med senk og den leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Pen bil ja Utrolig hvor mye det hjelper med senk og den leppa +1 : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Beyern Mesh og senk hørtes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2009 Jeg for min syntes ikke bilen kledde felger med sort senter, de ble på en måte gjemt. Neste sommer tenkte jeg å prøve noen forskjellige sett, vil ha et sett med skrudde felger og et sett med "vanlige" aluminiums felger, noe ala dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Helt enig angående felger med sort senter. Vurderte det en stund på min sorte E36, men avslo den tanken da jeg så det på en annen sort E36. Syns bilen din kledde bedre de 17" som står på de bildene lengre opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Synes bilen ser mye finere ut enn de fleste E39 akkurat som den er nå! 17-tommerne passet utrolig bra til bilen! Og ikke alle E39 trenger facelift-lykter og M-plast, jeg liker mye bedre prefacelyktene og Aero-leppa du har foran. Ang. Beyern Mesh-felgene synes jeg rett og slett at bilen tapte seg utrolig mye med de på. Bilen ser på en måte møkkete ut om du spør meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 Utrolig hvor mye det gjør å få på skikkelige felger på en ellers original bil. Leppa gjorde seg også meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Her var det gjort mye riktig! Større felger med mere kant og lavere innpress (uten sort senter) hadde virkelig gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Takk for det Større felger skal på, skal som sagt teste ut flere sett til våren Og alle skal være i 18". Driver også å leiter etter noe billig og brukbart coiloversett, da jeg ikke synes den blir lav nok med senkefjærer. Leadfoot: Problemet med lyktene jeg har foran, er at de er utrolig ripete og stygge, så istede for å kjøpe nye lykteglass har jeg mer lyst på facelift lykter. Synes de virkelig hjelper for helhetsinntrykket på bilen Har en plan for de originale lyktene som jeg vil prøve ut også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Så veldig pen ut denne. Kledde uten tvil de 17" best. Likte bilen som den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Den leppa gjorde myyye Meget pent eksemplar..Trenger en facelift-grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Takk for det Facelift grill ja, tenkte det. Men står mellom svart og chrome, som hos de aller fleste Men tror jeg heller mot chrome siden jeg ikke har shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Faceliftgrill og hvite ( mer blå egentlig ) parklyspærer Tok en kjapp vask også, var full av salt og dritt Hater vinteren når det kommer til sånt! Bestilte Redline coilovere for en stund siden også, håper de dukker opp snart. Er tide for eu-kontroll innen en måneds tid også. Tenkte å godkjenne coiloverne etter det også, litt mer sikra mot sommeren da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå