Gå til innhold

Mikael's 5 serie

Mikael-B
 Share

Anbefalte innlegg

Tok et par kjappe bilder når meg og kompis var å vaska litt, dette er før vasken altså :) Rakk ikke etter gitt :P

IMG_1043.jpg

IMG_1044.jpg

IMG_1045.jpg

IMG_1046.jpg

Og et bilde av den fiiiine kanalen min etter litt uflaks om lørdagskvelden.. Fint det når det er 3 måneder siden den blei retta og lakka ;)

IMG_1047.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såpass ja, trodde ikke FK settet skulle sette seg så fort :s Det er vel ikke så veldig gammelt heller?

Prøvde jo å justere litt på Rune sitt KW sett og, og der sleit vi godt med å løsne der og..

E39 touring med Schmidt høres jo heeelt konge ut :)

Du får si ifra om du trenger en bil til å teste de felgene på, haha :D

Får mest sannsynlig felgene imorgen el Torsdag, så først skal jeg prøve dem på 7`ern og på den senka 3`serien til mamma som står på 19" nå =P

Men har vell ikke helt trua på at jeg skal få dette på noen 3`serie med kun valsing

18"

ET 7

9,5" hele veien med 235/40 hjul

Joda, FK settet mitt ble kjøpt rett før vintern, satt på i November tror jeg, og allerede nå satt det som støpt..

Rune har vell hatt det på enda kortere? satte ikke han det på etter vintern da ? ;O

KW er jo hvertfall ikke no billigsett det heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja, trodde ikke FK settet skulle sette seg så fort :s Det er vel ikke så veldig gammelt heller?

Prøvde jo å justere litt på Rune sitt KW sett og, og der sleit vi godt med å løsne der og..

E39 touring med Schmidt høres jo heeelt konge ut :)

Du får si ifra om du trenger en bil til å teste de felgene på, haha :D

Får mest sannsynlig felgene imorgen el Torsdag, så først skal jeg prøve dem på 7`ern og på den senka 3`serien til mamma som står på 19" nå =P

Men har vell ikke helt trua på at jeg skal få dette på noen 3`serie med kun valsing

18"

ET 7

9,5" hele veien med 235/40 hjul

Joda, FK settet mitt ble kjøpt rett før vintern, satt på i November tror jeg, og allerede nå satt det som støpt..

Rune har vell hatt det på enda kortere? satte ikke han det på etter vintern da ? ;O

KW er jo hvertfall ikke no billigsett det heller..

Det høres ut til å bli liiitt breit på en uvalsa 3er ja :P

Men det høres jævli gromt ut egentlig, passer jo perfekt på E39 hvertfall :)

Såpass ja, mitt har riktignok stått på siden februar ifjor men.. Burde jo ikke sette så fort uansett, hvertfall ikke deres sett :s

Ja, han satt det vel på for 3-4 måneder siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...