Mikael-B Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Tok et par kjappe bilder når meg og kompis var å vaska litt, dette er før vasken altså Rakk ikke etter gitt Og et bilde av den fiiiine kanalen min etter litt uflaks om lørdagskvelden.. Fint det når det er 3 måneder siden den blei retta og lakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Jeg ville absolutt hatt sorte nyrer. Passer best med shadowlinelister. Men det er da min mening NYDELIG bil! Utrolig bra jobba må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Trist å se med kanalen. Blir det skifting, eller er det mulig å dra den ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Skal nok få dratt den ut igjen, men mest sannsynlig kommer den til å sprekke litt. Får gi det et forsøk først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Såpass ja, trodde ikke FK settet skulle sette seg så fort :s Det er vel ikke så veldig gammelt heller?Prøvde jo å justere litt på Rune sitt KW sett og, og der sleit vi godt med å løsne der og.. E39 touring med Schmidt høres jo heeelt konge ut Du får si ifra om du trenger en bil til å teste de felgene på, haha Får mest sannsynlig felgene imorgen el Torsdag, så først skal jeg prøve dem på 7`ern og på den senka 3`serien til mamma som står på 19" nå =P Men har vell ikke helt trua på at jeg skal få dette på noen 3`serie med kun valsing 18" ET 7 9,5" hele veien med 235/40 hjul Joda, FK settet mitt ble kjøpt rett før vintern, satt på i November tror jeg, og allerede nå satt det som støpt.. Rune har vell hatt det på enda kortere? satte ikke han det på etter vintern da ? ;O KW er jo hvertfall ikke no billigsett det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Såpass ja, trodde ikke FK settet skulle sette seg så fort :s Det er vel ikke så veldig gammelt heller?Prøvde jo å justere litt på Rune sitt KW sett og, og der sleit vi godt med å løsne der og.. E39 touring med Schmidt høres jo heeelt konge ut Du får si ifra om du trenger en bil til å teste de felgene på, haha Får mest sannsynlig felgene imorgen el Torsdag, så først skal jeg prøve dem på 7`ern og på den senka 3`serien til mamma som står på 19" nå =P Men har vell ikke helt trua på at jeg skal få dette på noen 3`serie med kun valsing 18" ET 7 9,5" hele veien med 235/40 hjul Joda, FK settet mitt ble kjøpt rett før vintern, satt på i November tror jeg, og allerede nå satt det som støpt.. Rune har vell hatt det på enda kortere? satte ikke han det på etter vintern da ? ;O KW er jo hvertfall ikke no billigsett det heller.. Det høres ut til å bli liiitt breit på en uvalsa 3er ja Men det høres jævli gromt ut egentlig, passer jo perfekt på E39 hvertfall Såpass ja, mitt har riktignok stått på siden februar ifjor men.. Burde jo ikke sette så fort uansett, hvertfall ikke deres sett :s Ja, han satt det vel på for 3-4 måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Nydelig bil Takk det samme! Kunne ønske jeg hadde M52tu eller M54 selv, enda mer behagelig og roligere motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 hei så du hadde en faceliftlykt du skulle selge. kunne du sendt meg en pm med pris og info. side stand høyre el venstre xenon el halogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Har du starta å studere i Bø eller? Går en svart e39 sedan med samme felger som deg (og forøvrig meg) her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 Neida, går på Høyskolen i Porsgrunn jeg Har blitt lite vedlikehold av den i det siste, så må ta et røsk snart... Mye feil på den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Noen få bilder før vinterdekka ble lagt på og originale dempere/fjærer kom på Fortsatt den samme fine skaden på sida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Dette venter til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 skrudd spacer? Andre wheels? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå