Fliid Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Mikael, den kler de 17" du hadde på : ) Bilen er blitt meget flott. Bortsett fra at du mangler BMWCCN avd Telemark skiltrammer : ) Du som er medlem og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2010 Hehe, CCN klistremerket ble satt opp bakruta for en stund siden Men hvis du har noen slike flagg-lignende merker å selge, tar jeg gjerne et eller to Ble forresten montert xenon-kit i nærlys for en stund siden, hjalp betraktelig på lysstyrken hvertfall. Har ingen gode bilder av det, litt vanskelig å fange opp xenon lyset, men her er hvertfall ett. Pinlig å vise bilen såpass skitten men Her etter nyrebytte, og en illustrasjon på den jævla vinteren Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Januar 29, 2010 Share Skrevet Januar 29, 2010 Flagg lignende merker ? Tenker du da på hovedklubbens klistremerket? Det har jeg ikke. Har kun lokalklubbens klisteremerket, og det er gratis. Jeg tenkte på skiltrammene som lokalklubben selger jeg, se her; viewtopic.php?f=15&t=137161 Får ikke tøffere reklamering for klubben enn dette : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Endelig blir den lavere! Nå er det bare å håpe på at den blir lav nok, og vente på sommertider med større felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Gleder meg til å se resultatet av senkinga!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Du burde vaske bilen oftere! Må passe på saltet så den ikke ruster ihjel =/ Men gratulerer med en pen bil, blir nok enda penere med senk til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Vasker bilen så ofte jeg kan, sålenge det ikke er under 10 minus Bilen står ute om natta, så fryser fort. Men somregel så blir den vaska en gang i uka på vintern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Ja, da var settet montert for en stund siden, prøvde også å godkjenne det, men må ut igjen, siden den var litt lav for de. Får bare skru ned igjen til sommern, kan jo ikke kjøre heisa bil heller Sorte originale nyrer Satte også på noen sota original lykter istede, for å prøve litt forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Vet du eller noen om dette passer på touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Fjærbeinet foran er likt hvertfall, men bak kommer det ann på om du har luftfjæring eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kan ikke tenke meg at jeg har luftfjæring på denne bilen:), står ett 50/30mm sett på den nå........men er jo fortsatt skyhøy:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Kan ikke tenke meg at jeg har luftfjæring på denne bilen:), står ett 50/30mm sett på den nå........men er jo fortsatt skyhøy:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 okei, vet at PartsAndRetards selger coilovers til touring, sjekk ut de Hehe, skyhøy er flaut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Skyhøyt er flaut ja:) Ser jo at det første sette du monterte på din bil(40/20mm), her er jo din mye lavere enn min med som jeg har 50/30mm på.......... Er det noe med touring modellene eller? Syns vel egentlig dette 40/20mm settet ditt vår lavt nok for meg, har du dette enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Hm, det høres rart ut. Jeg vet at alt i forstilling er helt likt på touring og sedan, sålenge du har 530d, 535 eller 540. Har det settet enda ja, er tilsalgs også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå