Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Hm, det høres rart ut.Jeg vet at alt i forstilling er helt likt på touring og sedan, sålenge du har 530d, 535 eller 540. Har det settet enda ja, er tilsalgs også [/quote Jeg har en 1997mod 520i Touring E39, ikke 530d,535 eller 540............ Hva skal du ha for det settet da? Trenger jo egentlig bare fremme da, hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Det er FK Hightec, med TÜV papirer. Skal passe touring i følge fabrikanten. Har et bud på 950 på det, men har egentlig lagt det litt i glemmeboka. Kom med bud, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Er dette 40/20mm senkesettet på bilen på dette bildet? Skal sjekke imorgen på bilsalongen med en av gutta der om jeg kan bruke fjærer ifra sedan........ Var det ett stivt sett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Jepp, men blir litt feil, siden den står i en rar hellig der. Ligger et par bilder her hvor den står på flatmark tror jeg. Kjørte med originale dempere, så jeg syntes det var god komfort til senkesett å være. Kommer jo selvfølgelig ann på øye som ser sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aladdin80 Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 er hvertfall en helt grei høyde på bilen der ser det ut som:) men sjekker imorgen jeg, selger du det rimeligere enn 950 eller? Er bare så mange ting som skal betales nå om dagene:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 Ja, var pent og fint stuk på den uten at det var for lavt, fin brukshøyde Tror nok ikke det, ga trossalt endel mer for det og er lite brukt. Har også et tellende bud på 950 fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Endelig lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Kjørehøyde ! ! : ) Men ble ikke litt lav bak? Kan hende jeg ble lurt av øverste foto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Nydelig bil. Andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Fin bil ! Hadde du invistert i originale Hella frontlykter hadde det komt seg !! M5 bakfanger er også fint .. ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Kjørehøyde ! ! : ) Men ble ikke litt lav bak? Kan hende jeg ble lurt av øverste foto. Den ble litt lav bak, tenkte å stille opp 5-7mm, så den ikke ser sigen ut når det er full bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Nydelig bil. Andre planer? Alltids planer, og mye en har lyst på, men har en annen bil som trenger litt tilsyn før våren, så den er nok prioritert nå de første månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Fin bil ! Hadde du invistert i originale Hella frontlykter hadde det komt seg !! M5 bakfanger er også fint .. ! Takktakk Ja, har tenkt på det, men sitter fortsatt med de originale lyktene Har noen planer for de som kanskje kan sprite de opp litt. Tro meg, M5 bakfanger og en sprek eksos er noe jeg godt kunne tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 25, 2010 Forfatter Share Skrevet April 25, 2010 Eksperimenterte litt med lyktene her om dagen, syntes det ble litt for pissegult/grønt. Skal uansett bytte tåkelyktene, M5 lykter er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Flott bil! Det er ikke mye som skal til før en slik bil ser rå ut! Man må ikke kjøpe full m-styling for å få en fet e39. Gleder meg til å se fortsettelsen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå