hypah Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 Jeg syns lyktene ble tøffe jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Gult er kult!!! Synes det ble meget bra er det folie du har lagt på?? Hvor kjøpte du i så fall den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Takkar Folien er kjøpt på Ebay, kosta 250 inkludert frakt for et 36x12 tommers ark. Men det er veldig pissegult, så jeg skal nok bytte den ut til noe mørkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Var ikke så verst denne, hiv på den noen fetere felger og nye lykter, og kanskje vurdere stylingfangere, så blir den meget vakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Lyktene og fangeren er vel det som skiller den fra alle de andre med M-tech og facelift lamper Men feitere felger, det skal jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 har du link til den folien du kjøpte? Så slipper jeg og kjøpe pissegult jeg å Leste tidligere i tråden at du har montert Redline coilovers.. Hvordan erfaringer har du gjort deg med det, kjørbarhet og comfort osv. Er det veldig stivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 30, 2010 Share Skrevet April 30, 2010 Jeg syns lyktene ble tøffe jeg! + 1 ville bare hatt det sånn:) synes det var kult. gule lykter på svart bil er fiint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 30, 2010 Forfatter Share Skrevet April 30, 2010 Link til folien: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280348513275&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Tja, for å kjøre ordentlig lavt er det langt ifra stivt nok bak. Men for en vanlig høyde ( senking fra 20-45mm) fungerer det greit nok. Jeg kjører på bunn foran. Men det er vel kjørbart selvom den er greit nok lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Tok noen kjappe bilder på et litt kult sted her i Skien Som noen kanskje legger merke til, så har jeg modifisert til og montert gule M5 tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Må si den ser litt badass ut nå, få kjøpt deg BBS LM til den nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Meget pen bil du har Mikael! Liker folien på lyktene og leppa! Ser litt sint ut rett og slett! Ser super pen ut i lakken! Ser du har M5 grøftelys på orginal fangeren, var jo lekkert! Uten å være for frekk, hvor har du kjøpt leppa og grøftelysene? Enkelt å montere leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Takk for det du Lakken har desverre mye steinsprut og endel småskader, noe skal lakkes opp igjen nå snart. Leppa ble kjøpt brukt, men er samme som ligger på både Koed og GS. Superenkel å montere, var bare å hekte den på, og skru den fast under, eller event. inni innerskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Såpass! Ja, har lyst å sande ned å lakkere heile min på nytt, få ein skikkelig overhaling av lakken, men klarer meg med det eg har til vertfall neste år! Den fjerne drøm! ;D Men det blir en sånn leppe på original fangeren innen neste framtid! Hjelper sykt på looken! Hva med M5 lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Hjelper mye det ja Min er desverre tatt av etter at dama pressa den inn i en fortauskant M5 lyktene kjøpte jeg på Ebay. Ferdig med gult glass. Skjærte bare ut hull i de originale tåkelysdekslene ( siden det ikke var tåkelykter på denne når jeg kjøpte den) og limte de fast i kanten. Som sagt så er begge høyre dørene og del av bakskjermen på vei mot lakkering. Samtidig skal jeg prøve meg på steinsprutfylling, våtsliping og maskinpolering på nytt. Sånn ser den ut per dags dato: Ræva bilder men. Skal ta nye når den er ferdig lakkert og polert igjen Samt så SKAL den bli lavere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Få på mørkere folie ja, synes den blir veldig snasen og smakfull med litt toning av lyktene! Og bytt tilbake til de andre felgene :9 Utrolig flott bil og godt jobba!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå