Gjest Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 En venn av meg selger bilen sin! Dette er meget billig, bilen er utrolig velholdt og i god stand. Hadde kjøpt den selv om jeg ikke hadde 6 biler fra før:) http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=19766862 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 To ting jeg lurer på - Vet du om denne kom med dobbel vanos? - Er han int i en E39 Touring i mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 To ting jeg lurer på - Vet du om denne kom med dobbel vanos? E46 kom kun med dobbel vanos. Av sekserene altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Desember 3, 2009 Share Skrevet Desember 3, 2009 dette var rimelig jah,,ser ut som en flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Det er et kanonkjøp..Tror ikke han er int. i Touring, men hvor mye skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg