///FredriK.S Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Har et deksel på motoren (avmerket på bildet), som er løst, festene som skuene skal sitte i, har knekt. Hva er det som ligger under dette lokket? Kan det være skadelig å ha dekselet løst? eller må jeg få den fikset? - Fredrik
janerik171187 Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 bare noen ledninger etc under der, ikke noe stress at dekselet er løst, men greit å få fikset det da.
///FredriK.S Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Vi tro at panseret presser dekselt ned under kjøring.
Hoem Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 panseret presser det ikke ned nei, men panseret gjør jo slik at det er umulig for at det skal kunne vippe oppover om det kommer en mild bris fra undersiden. muligens at jeg har innfestingen.
///FredriK.S Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Skrevet Desember 3, 2009 Si ifra hvis du har da Hvis ikke så skal jeg se om det går an å sveise de på
///Naitsirk Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Tar bare å plastsveiser der di er knekt..er ikke værre enn det
Glenno Skrevet Desember 3, 2009 Skrevet Desember 3, 2009 Tar bare å plastsveiser der di er knekt..er ikke værre enn det eller locktight eller hva det nå heter for plast og gummi.
Azeton Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Du trenger ny fuel-rail med fester som ikke er knekt! Jeg har fuel-rail til deg om du trenger det..
///Naitsirk Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Tar bare å plastsveiser der di er knekt..er ikke værre enn det eller locktight eller hva det nå heter for plast og gummi. Det er nok lite holdbart glenn Men hvis det er feste på fuelrailen som er knekt og ikke på selve dekselet så hjelper det seff ikke å plastsveise XD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå