opeth84 Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 skal hente noen bilder fra den andre pc'n så skal jeg sende til deg på pm. Har du flere bilder? Holder til på sunnmøre Ja,flere bilder kan jeg ordne. Gi meg et vink når du har fått ordnet bilder av bilen din,samt info:) Bilen blir mulig solgt snart. Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 bump kom med innbytte eller ta kontakt da vel. billig og pålitelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hadde vært greit med bilder ja:) interessert i bilen? siden du spurte etter bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 fortsatt tilsalgs? komplett servicehefte og slikt, rust og ellers ?mulig intressert. fortsatt interessert? er et par interesserte nå, bl.a forhandlere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 hvor i møre og romsdal bor du ? interessert i bilen eller? fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 faen, glemte helt av denne tråden her. hvor bor du for øyeblikket ? kunne tenkt meg å sett på denne her før jeg muligens blir merce eier du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 du har pm pm besvart,påsan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Januar 12, 2010 Share Skrevet Januar 12, 2010 Har du bilder av dekk og felg som følger med? Bilder av den bakrfra og venstre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2010 Har du bilder av dekk og felg som følger med? Bilder av den bakrfra og venstre side? Heisann! Har det ikke for hånden akkurat nå, men dette kan jeg selvsagt ordne med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2010 SOLGT! Da blir det nyere bmw på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg