-Roger- Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 En uke gammel ATV selges. Må hentes... Dette er BILLIG! Specification: Engine type: single cylinder, air-cooled, 4-stroke Displacement:200cc Max. speed (km/h): 90 Transmission system: chain drive Piston displacement (ml): 200cc Maximum power: 12.5/8000 Maximum torque (Nm/rpm): 15.0/6000 Starting system: only electric start Seat height (mm): 720 Ground clearance (mm): 110 Brake (front/rear): drum/disk Front tire: AT 19 x 7-8/2.9psi Rear tire: AT 18 x 9.5-8/2.9psi Ignition type: CDI Fuel tank capacity (L): 4.5 Fuel no.: RQ 90 Lubrication type: pressure, splash Idling/turning speed (rpm): 1500 Front suspension: wishbone suspension Rear suspension: mono-shock swing arm Climb capability: 30 Engine oil capacity (L): 0.9 Parking brake: mechanical lock Battery: 12V 9Ah Gear oil capacity (L): 0.11 Rider capacity: 1 person Rear track (mm): 760 Front track (mm): 810 Compression ratio: 10.16:1 Cylinder arrangement: single cylinder Axle base (mm): 1110 Lubrication: press splash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Er den registerbar? Ei veninne er ute etter noe sånt som den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 den er ikke registrerbar dessverre... Kan jo også presisere at kvaliteten på disse ikke er helt på topp. Derfor er prisen så lav. Er som med alt annet. Man får hva man betaler for Fungerer selvfølgelig greit, men man må regen med å skru litt etter hvert som de får pryl. Motorene holder visst lenge, men det er ting som brytere, hendler klips osv som ryker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 byr 4000.- vis det ikke er alt forlangt ifra sørlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Det er nok et stykke fra mandal ja.. Jeg bor litt utenfor Bergen! Bud mottatt, hvis ikke det blir for langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 hmm tja ble jo litt langt å kjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 Ja, men jeg vil ligge den ut på finn før jeg godtar et bud på 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Såg en annonse med samme bildet på finn.no for ei stund sia. Der låg en ny slik for 5000-, Hadde en hel container med slike til salgs.Ingen garanti var med, og det var en privat man.synst de vikra litt merkeli heile greia. Holdt til i Bergen han og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2009 Det stemmer nesten. Var en som han solgte for 5000kr og det var en som ikke virket. De kostet 6000 kr.. Da jeg la denne ut for salg var den en uke gammel og sammenskrudd... Det var den ikke da jeg betalte 6000 kr for den. Men takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aakarol Skrevet Januar 1, 2010 Share Skrevet Januar 1, 2010 Det stemmer nesten.Var en som han solgte for 5000kr og det var en som ikke virket. De kostet 6000 kr.. Da jeg la denne ut for salg var den en uke gammel og sammenskrudd... Det var den ikke da jeg betalte 6000 kr for den. Men takk skal du ha Hmm,bror min har bestillt en med han karen for 5000,så det er den som ikke virker de da? Bedre han kjøper din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2010 Det stemmer nesten.Var en som han solgte for 5000kr og det var en som ikke virket. De kostet 6000 kr.. Da jeg la denne ut for salg var den en uke gammel og sammenskrudd... Det var den ikke da jeg betalte 6000 kr for den. Men takk skal du ha Hmm,bror min har bestillt en med han karen for 5000,så det er den som ikke virker de da? Bedre han kjøper din da hmmm.. Ser at samme fyren selger 110ccm til 5000kr Den jeg selger er 200ccm Den kostet hvertfall 6000 kr da jeg kjøpte den. Jeg vet jo ikke om han forandrer prisene sine men hvis han selger 200 ccm til samme prisen så hadde jeg hvertfall ikke stusset på hva jeg hadde kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå