docmeter.no Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 fin bil du har der blir bra detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Da har alle delene til forstillingen kommet. Da venter jeg kun på romjulen slik at freden kan senke seg i verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Nye deler pakket ut. Skal monteres i jula , men seriøst trenger nye fjærer til fronten.. de jeg har er senket 60 og det er ikke til å kjøre med. 30 eller 40 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Laaaang pause, men har kommet igang igjen i dag. Begynner å montere forstilling i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 montert den nye kalesjen? fornøyd med passformen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hei arntfinn nei har ikke det, men har pakka den opp og den virker skikkelig. så en annen type som også var kjøpt på e bay og den virket som om den var laget på en litt enklere måte med et tynnere materiale. men vet jo ikke om den passer enda, men leste på tilbakemeldinger på tidligere kjøpere på e bay fra samme kar, og de virket fornøyde...så vi får bare håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 den passer sikkert fint! ble tilslutt så jeg kjøpte ny fra cabrioworld.com, den passet i allefall bra., vurderte selv en i fra e-bay, men det var så mange forskjellige selgere med forskjellige priser at jeg feiga ut., fin bil ja foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 den passer sikkert fint! ble tilslutt så jeg kjøpte ny fra cabrioworld.com, den passet i allefall bra., vurderte selv en i fra e-bay, men det var så mange forskjellige selgere med forskjellige priser at jeg feiga ut., fin bil ja foresten! Takk for det du Vårsola gjør at det kribler etter å få bilen på veien Satt du på caben selv? var det mye styr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 bytta selv ja! var faktisk ganske grei jobb! trenger bare 2bokser spraylim og popnagler! du fikk med monteringsanvisning? klør etter å få den på veien jeg å nå ja! var på 4hjulskontroll i dag, så blir det tur til biltilsynet og etter kontroll neste mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docmeter.no Skrevet April 10, 2010 Forfatter Share Skrevet April 10, 2010 bytta selv ja! var faktisk ganske grei jobb! trenger bare 2bokser spraylim og popnagler! du fikk med monteringsanvisning?klør etter å få den på veien jeg å nå ja! var på 4hjulskontroll i dag, så blir det tur til biltilsynet og etter kontroll neste mandag! Kul bil det der :) Ja fikk med montering anvisning.. Gir det et forsøk ja Ja med de3t været vi har nå klør det skikkelig.. Måtte prioritere båten i dag.. men i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå