Flextron Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Hei Tenkte jeg skulle ta ut interiøret av bilen for å rense det.. Noen som har en DIY på det?
2mMy Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 førersetene har 4 torx skruer i skinnene.. bare å skyve sete litt fram og tilbake for å få plass. Nederste delen av baksetet er vel bare å nappe opp. og da ser du vel noen skruer til seteryggen mener jeg å huske..
Flextron Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Skrevet Desember 4, 2009 Forsetene er jo greie.. men bakdelen sitter som.. Det er et lastesikringsfeste i fremre del som ikke vil av..har skrudd ut skruene.. men den sitter enda fast..
tomerikk Skrevet Desember 4, 2009 Skrevet Desember 4, 2009 Lastfeste er løst om du har skrudd ut skruene, det kan sitte litt i teppet eller butyl men det er bare å vippe de ut med en skrutrekker eller gi de ett slag med hammeren.
Robin L Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 den lastsikrings greia er det bare å ta i litt på. det er ett plastikk deksel,som skjuler en alu-klemme. denne sitter i den "wiren" som er rundt kanten på sitteputa. ikke ta i for mye uten å løstne dette. jeg deformerte denne wiren på mitt sete. når du får av sitteputa så ser du hvordan du tar av sidestøttene bak der.er skrudd med en liten mutter i nedkant, og klips i toppen. så er det noen beslag som må av på selve ryggen,men dette ser du lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå