bjørnm3 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Er litt usikker på fargevalg,hva synes dere kler m3,en?? Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Gul, sort eller rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hennarot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hvit, med sorte hjul med sånn rød stripe på kanten av felgen=) Felgene må fylle godt ut, 18" eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Sort er jo aldri feil på M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hvit med sorte detaljer ville jeg valgt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hvit er også meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Få opp noen bilder av bilen din da så vi får se Synst det karosseriet kler nesten hva pokker som helst farge. Fra den styggeste spy grønne til den lekkreste blå Jeg hadde gått for noe unikt som du har fikset etter ønske. Min bil har en egen farge som kun min bil har, selv om det er mange som er "like". Vanlig sort, rød og hvit går det nesten for mange av. Ta deg en titt her, kanskje noen ideer For her er det MYE M3!!! http://www.s14.net/forums/showthread.ph ... ht=perfect Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Har gått flere E30 i mitt miljø, derav en M3 med mørkegrønn farge.. Nydelig Synes egentlig at "jäger"oransjen er penest på E30.. Herlig farge i høstmørket under gatelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Men nå skal ikke en E30M3 være ute i høstmørket hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Den så jo veldig bra ut Kledde fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørnm3 Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Takk for synspunkter bilder er hjertelig velkommene. Bilde og prosjekt tråd kåmmer men ikkje enda da de går litt tregt her.og da blir de langt mellom oppdateringer. Er enig med at e30 passer med de meste,men begynner bli mange av alle farger. Sort liker eg meget godt,men med mørk bil ser en ikkje så godt formene. Har ein farge eg har litt i bakhode,hellakerte tds,en min sån. hva tror dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Hvit med DTM er vel ikke akkurat helt gæli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå