Morty999 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 er da drit enkelt aleine dette! skru ut slavepumpa på kassa, åpne luftenippelen, klem stemplet på den helt i bånn, steng lufteksruen å la den sive ut av seg selv.. gjenta dette 4-5 ganger og ferdig.. skru på pumpa og det virker..
Kjexx Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 er da drit enkelt aleine dette!skru ut slavepumpa på kassa, åpne luftenippelen, klem stemplet på den helt i bånn, steng lufteksruen å la den sive ut av seg selv.. gjenta dette 4-5 ganger og ferdig.. skru på pumpa og det virker.. Takker. Endelig ett tips som jeg kan bruke. Men på min er det ikke noe veske i heletatt.. Enkelt å fylle på?
Morty999 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 fylle på gjør du i bremsebeholderen.. og er systemet helt tomt så kan du gjøre den prosessen ca 8-10 ganger..
Hans_O Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Eller sett en slange fra luftenippel på bremse forran, og inn på luftenippel på slavesylinder, la nippel på slavesylinder stå åpen, så pumper du på bremsa (på samme viset som når du lufter, steng,pump,åpne osv) da presser du veska gjennom systemet og lufta opp gjennom veskebeholderen. Funker som snus obs: ha slangeklemmer på den slangen.
Kjexx Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Har prøvd det du sier med å fylle beholder full så skru av slavesylinder åpne nippel, presse den helt inn for så å lukke den. Men gjorde det en del ganger med etterfylling av bremseveske, men virket som det ikke klarer å få bremseveske helt ned (antar det er noe fuck).. Siden det ikke kom noe ut av nippel. Noen ideer? Prøvde litt forskjellig så det kjennes ut som det er veske på når jeg trykker inn clutchen.. Clutchen kjennes ikke helt som den skal. Jeg la meg på siden av bilen trykket slavesylinder inn til karosseri trykket inn clutchen med andre armen og da beveger slavesylinder seg.. Er det da riktig gjort? Kanskje kjøpe ny slavesylinder? Har ikke nok strøm på bil til å starte, derfor jeg ikke vet om det funker.
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 du skal kjenne på clutchen og ha motstand på pedalen selv om den ike starter.. det skal komme veske ut av nippelen jo..
Kjexx Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Æsj... Skjønner ikke helt hva som er problemet da, kanskje kjøpe ny slave sylinder?
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 kan være deff den. går den tregt ug igjen da? eller kommer den ut igjen som om det ikke skulle være noe som holdt den igjen ? skal sige ut og suge med seg bremseveske nedover
Kjexx Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Gikk treigt ut noen ganger.. kanskje 2 av 15. men den var hard å dytte inn, prøvde uten å løsne nippel og da boblet det i bv beholderen..
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 da er det fortsatt luft i den.. prøv å monter den å tråkk på pedalen endel ganger for å få trøkka veska ned så prøver du igjen
Kjexx Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Det skal jeg gjøre.. Må bare fikse meg en ny lufte nippel.. Den er søppel. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå