Gjest Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Å heregud les hva jeg skreiv da mann!!! Hva har en bunnpakkning med en gammel m30 med saken og gjøre?! Jeg skreiv pakkningsett til motoren, da mener jeg til topp og blokk. Jeg har ihvertfall aldri bare tatt og skifta lager uten og gått ijennom resten av motoren. Tror du den har fått rådebank uten grunn? Ikke vet jeg skriver du. Da fåreslår jeg att du ikke komenterer ting du ikke har peiling på
asil racing Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 takk for litt hjelp her dirtydicky motoren er jo perfekt for en som skal turbokonvertere vell , da må man jo bytte råder , toppaknong og stempler ? blei også byttet alle eksosmanifold pakninger i sommer.
Dirty Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Å heregud les hva jeg skreiv da mann!!! Hva har en bunnpakkning med en gammel m30 med saken og gjøre?! Jeg skreiv pakkningsett til motoren, da mener jeg til topp og blokk. Jeg har ihvertfall aldri bare tatt og skifta lager uten og gått ijennom resten av motoren. Tror du den har fått rådebank uten grunn? Ikke vet jeg skriver du. Da fåreslår jeg att du ikke komenterer ting du ikke har peiling på hvorfor i helvette skal du gidde å rive ned helemotoren ? greit nok vis du skal lade trykk på den. rådebank kan jo være mye rart dårlig oljetrykk er jo en slager, sånn ellers så er det intervall på rådelager på S motorene blir byttet på service rett før 200tkm. men for all del vis du vil rive den helt ned så må du bare det. Har bygd noen motorer så litt peiling har jeg. er samme pakning på m30, ja så mye peiling hadde du
Gjest Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hvorfor rive hele motoren for og se over? For og ikke ende opp med rådebank en gang til kansje? Bimmers.no i ett nøtteskall dette. Jeg tar kontakt med eier på pm i tillfelle det blir noe av dette. Salgs tråder på bimmers nytter bare ikke. For mange kverulanter.
asil racing Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 da har jeg fått inn bud på 13ooo .
Pitstop Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 hvorfor i helvette skal du gidde å rive ned helemotoren ? greit nok vis du skal lade trykk på den. rådebank kan jo være mye rart dårlig oljetrykk er jo en slager, sånn ellers så er det intervall på rådelager på S motorene blir byttet på service rett før 200tkm. men for all del vis du vil rive den helt ned så må du bare det. Har bygd noen motorer så litt peiling har jeg. er samme pakning på m30, ja så mye peiling hadde du Har du først fått rådebank i en s38 motor, så bør du plukke ned motoren å gå over alt....Dette er noe du VIRKELIG burde vite visst du har skrudd mye motor som du seier...er ikke en gammal M20 med traktor klaringer det er snakk om!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå