Fr4nk Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19987762 til 100k http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19936225 til 119 k http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1021747;Modified=1259780529 til 100k Har sett denne på finn over en periode, først var det en "Amir" som skulle selge den, nå er det en "Karoline", på autodb står det "Sonja Karoline". Sjekket tlf nummeret og da kommer det opp en "Amir Mohammed Mohammad " igjen. Prisene har variert litt som man kan se. Tidligere stod det at det hadde kommet inn bud på 145 i annonsen, og prisen stod til 119. Dette er vel bare surr eller? Noen som har noe kjennskap til denne bilen?
Arotished Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Bare navnet Amir Mohammed Mohammad får meg til å styre unna. Ta å sjekk reg nummeret.
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Skikkelig pen bil ihvertall. Skulla vert bytta ut de frontlyktene men. Det at du skal styre unna bare for det at selgeren heter Amir Mohammed Mohammed syns jeg blir for dumt da. Kan for all del være en seriøs selger for det vel. Ta deg en tur å se på bilen. Hvis det er en seriøs selger så har han uansett hatt problem med å selge bilen. Å da er det jo lett å prute den ned . SÅFREMT at det ikke er noe tull med bilen selfølgelig Ta deg en tur å se på den. Og hold oss oppdatert
nitrox111 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 "Bilen er i top stand og er strrrrøken, bilen følger med tilstandsrapport og Full historikken. bilen er på kostet over 100000 kr i det siste 6 måndtene. " Får du med tilstandsrapport, og full historikk + at den er påkostet 100.000 de siste 6månedene og den ligger ute till 100.000 så vill jeg absolutt ikke kalle dette et dårlig kjøp isåfall. med mindre det er noe alvorlig knakende feil med den som du evt. ikke får opplyst i tillstandsrapporten
Trond e30 cab Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 Det var jo en pen bil, men det er nok to forklaringer for dette navnetingen. Det ene er at det kan være fruen til karen, eller sånn som mange andre med ikke norske navn som selger bilen under norsk navn for at nordmenn ikke skal sky under å ikke ringe. Dette har jeg sjekket mange ganger, da jeg syns styling og slike ting ikke er vanlig at nordmenn setter på. Sjekker mobnummer og det er ikke feks "Ole" som selger bilen. Dette er for all del ikke rasistisk ment, men syns godt de kan skrive "Selger" heller, enn å lyve om navnet.
Fr4nk Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 Har en litt shady feeling om den "fisken" der, så jeg tror jeg slipper den ut i havet igjen Kosta på 100k siste 6 mnd'er....da er det vel litt for godt til å være sant at den selges videre for 100k? Uansett, takker for svar. Jeg styrer unna. Hadde vært gøy om noen kjente til bilen eller visste noe om den.
Arotished Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 For all del, skader jo ikke å komme å se på den da, Drammen er ikke så langt unna Sandefjord.
Sjøbuse Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 kan jo være bra kjøp. bilen kan virke som ny lakket siden merket bak er feil pkassert også. jeg ville ringt og muligens sett på bilen. og bedt selger om en naf test.
SofaKingFresh Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Bare navnet Amir Mohammed Mohammad får meg til å styre unna. Ta å sjekk reg nummeret. For en vannvittig usaklig kommentar... Så personer i utlandet ville ikke kjøpt en bil av deg, fordi du het Ola Nordmann, som virker HELT på jordet, siden det er "typisk" norskt, og du er i demmes land? Tenk over hva du skal skrive, før du sveiper fingra over tastaturet.
bmwkizn Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Tror vi alle dropper den diskusjon om rase etc nå. Er nok tråder om akkurat det her inne tror jeg
Mexos Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 Det er egentlig forståelig at nordmenn med utenlandske navn velger dekknavn ved salg. Man trenger ikke lete lenge for å finne folk med fordommer i dette landet så han får nok en god del større respons ved å gjøre det på denne måten. Jeg kjenner en kar som faktisk byttet fornavn pga. han slet med å komme seg på jobbintervju med sitt ekte navn. 7-serien så meget pen ut synes jeg.
PenguiN- Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 trenger ikke lete lenger enn bimmers.no for å finne fordommer i søkk og kav nei, stemmer fint det.
Tom K Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 nå er det vel en del av våre nye landsmenn som driver med bruktbilsalg, dette er vel for såvidt helt greit men jeg har vært å sett på mange biler som beskrives som perfekte og feilfrie hos våre nye landsmenn og jeg må innrømme at det er stor forskjell på hva jeg synes er bra og hva disse bruktbilselgerene mener er feilfritt, var i drammen en tur i høst og så på en E36 cab som ble beskrevet som strøken i lakk må sees lakken kommer ikke fram på bilde osv, når vi fikk se bilen så så den ut som om den var kjørt gjennom en piggtrådsperring, den hadde speilblanke dekk bak, full av bulker, alt av servicelamper lyste og motoren hørtes ut som om registerkjede var byttet ut med en gammel kjetting, så det er en grunn til at noen av oss IKKE ringer på anonser med navn som har en "ikke vestlig" klang, rett og slett fordi vi har dårlig erfaring med selgere som har litt annet krav til kvalitet enn det vi vanligvis har her hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå