Stornes Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Har en 2.8i svensk bil,som skal plokkes i atomer... Har ikke begynt å plokke ned ennå,men bare meld intresse,så vet jeg hva jeg skal ta vare på. Det er ganske nytt senkesett (fjære og dempere) husker ikke merke, finner ikke igjen paira på det. Blått Interiør, helskinn dørpanel. El takluke,speil. Det er ikke mye rust på bilen,så det kan bli et brukbart banebils projekt. Har også en automatkasse til 2.8.. Sentral lås. Bilen er polaris sølv. sporteksos av ukjent merke Dette skal jeg ha selv. Luftmengdemåler. Dynamo Starter. Radiator. Mellomaksel Diffen. Rutene fram. Er også noen deler jeg trenger, så hvist det er noen som har er det bare å sifra,også mulighet for en go bytte handel M-sport skinn stoler fram. helst svart. M-Vinge. Hvite blinklysglass rundt om.. Diff sperre.. Beklager men jeg har ikke hatt tid til og begynne å plokke ned bilen ennå, men bare ha litt tålmodighet så blir det årning på det Håper på å få begynt neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Eg treng frontrute kor mykje skal du ha, kor bur du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Extra utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Manuell girkasse ønskes. Send PM med prisforlangende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stornes Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 frontruta er ikke spesielt bra, så den tror jeg nok ikke er noe og selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Sportstoler ? Hvordan stand er forskjermene i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stornes Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Ikke sportstoler. Skjærmene er ikke helt bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 kk... Fjørbeina forran da? http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/11143.gif Del nr1... kan skrus løs fra bremser og alt med 3stk bolter under og 3 muttere i dempertårnet.. How much? heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakessh Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Trenger høyre bakvindu (det lille) og hvordan er høyre dør, fremskjerm og panser? Trenger også førerstol (orginal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skuseth Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Hvor mye skal du ha for senke sette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Er på jakt etter komplett bakstilling. Pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-peder Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Pris på sportseksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 baklykter er dem med hvite blink glass? hvor mye skal du ha for dem? jeg gir deg 500 og betaler frakt om dem er hele:) MVH marius østby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stornes Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Hvor mye skal du ha for senke sette? 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stornes Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Er på jakt etter komplett bakstilling. Pris ? selger ikke med diffen,ellers går resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå