Gå til innhold

alt i instrumentet sluttet og virke på e39525tds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våger nesten sette penger på at det er speedometer huset ditt som er røket. En kammerat hadde samme problem, og byttet instrument hus og vips, alt funket igjen,

Skrevet

Sikring, evt. dårlig kontakt/brikken bak instrumentpanelet som er gåent. Er lett å skifte panel på E36, har aldri gjort det på andre biler. Billig med brukt panel, men du får nok feil km.stand.

Skrevet

for å få ut instrumentpanelet på e39 så skrur du ut de 3torxene i toppen der,så er det bare å dra det rett ut. høres litt ut som selve instrumentet er deffekt. prøv å åpne det å se etter dårlige loddinger osv.

hos en jeg kjenner så klikka instrumentet, på gs sa det at det ikke gikk å sette inn brukt, men kan kjøpte bare ett på koed og tok sjangsen. funket fint det. men dette garanterer jeg ikke siden gs sa det ikke gikk. ett nytt koster en formue.

km.stand kan vell justeres med carsoft eller noe tilsvarende?

lykke til.

Skrevet
allt sluttet og virke pluttselig.tankmåler, speedometer,turteller temp og allt.va er galt? kan d være sikring eller noe? takker for svar?

Jeg opplevde det samme i morges (se egen post). Men når jeg skulle hjem fra jobb så virket alt som det skulle. Selvreparerende.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...