bmmww1 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Ha den rød.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Hadde absolutt ikke vært dumt med et lag gull perlemor oppå den originale brilliantrot fargen, hvis du har lyst på det Å kalle det kameleon blir totalt feil, metallic, perlemor og kameleon er tre vidt forskjellige lakktyper. Litt gull/oransje perlemor gir et pent, diskret glitrende skinn der sola treffer, og får lakken til å se enda dypere og mer delikat ut. Og da med godt med klarlakk oppå vil heller ikke rødfargen falme med årene. Dette kombinert med shadowline og andre sorte detaljer kunne virkelig sett bra ut! M5-skjørt og 540 frontfanger da så er du i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 har M-fangere og skjørt, så det er i boks, 540-fanger liker jeg ikke... har forsket litt på farveprøver i dag, og ser ut til at vi fant en formel som jeg kan bli fornøyd med! kan legge ut bilde av fargeprøve, dersom det blir sol i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Sjååå kor fin hu vart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Næice brilliantrot var det på min første bil så jeg har en småkjærlighet til den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå