tarjei bmw Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 hei. lurer på å selge min e34 525. bilen er under oppussing, så er ikke komplett igjen. er sendt på lakkering nå, så satser på montering i løpet av helga. litt info: sort strøkent m5 skinn sorte de-lykter med xenon sorte grøftelys med xenon m5 frontfanger hvite m5 felger. brembo bremser fremme rustfri el-ruter største køyrekomputer motoren i den er en m50b25. denne skal vere trimmet, så skal klare 240 hk. dette sa forrige eiger at gs bildeler hadde utført. nylig byttet filter og olje på den. i mitt eige har den alltid vert køyrd på castrol olje. bilen har gått 310 mens motor har gått rundt 160. følger med dempere bak og 4 nye fjærer. viss det er noe jeg har glemt, så bare å spørre. ps. vinga på bildet har jeg tatt av, men følger med. usikker på pris, så kan komme med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Gamle annonse... 220hk har han skrivd der (og det er vel maaks du kan hente med det han har skrivd der.. Tviler igrunn på hk anntallet men). Mye rust/skader siden du velger å lakkere den? Følger evnt kvittering med på jobben? Bilder som du har tatt, og ikke forrige eier hadde vært fint. Orker ikke å gi bud.. Men en liten prisantydning kan du kanskje gi meg, mere eller mindre enn det forrige eier forlangte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stizzen Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Jeg er muligens interessert i denne bilen, og jeg hadde vel egentlig tenkt til å spørre om det samme som burny_ Kunne også tenke meg bilder av interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 velger å lakkere den for var dårli i lakken, og en del steinsprut. skal ha mere enn forrige eiger skulle ha for den, for kosta på den. skinn intriøret, lakk ++ flere bilder kommer da jeg får bilen tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 kan byttes i billigere eller dyrere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Godt du er ærlig med tanke på ant. hester hvertfall, for det virker som tidligere eier synser en del. oreksempelen bmw som har opgitt 150hk som ny har kansje ikkje meir en 130 10 år senere. denne bilen yter idag 192/245nm + chip ca 20 hk/50nm + katalysator 10hk, samt et lettere svinghjul skal gi mindre motstand, men mer aks. pluggene er 4 punktngk for best mulig forbrenning. sportluftfiltere gir sikkert også 5 hk. og gor kassen har en annen utveksling en std 525, litt lenger 1,2 og 3 gir for girkassen stammer fra en 520 12v. så 220hk/300nm skulle ikkje være så urimelig. "Sportluftfiltere gir sikkert også 5 hk" I verstefall får man mindre hester av det... Fin bil, hvertfall! Ikke meninga å ødelegge tråden din! Tipper denne går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 takk takk. jeg kan ikke garantere den motoreffekten, men går godt. bud rundt 60 + blir vurdert. eller bytte i e30, e36 eller e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 du har mitt forslag stående her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 ja stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Va du på ditta motorshowe i Stryn for nåkren måna sida ? Syns ej såg en e34 so va veldi lik dinna der. Men hadde stoff seter så kansje ej såg feil.... Huska vell bilen fordi den va nokså tøff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 jo var nok denne hehe. men nå har jeg kjøpt skinn intriør og pussa den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg er interisert du har fått PM av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Desember 12, 2009 Share Skrevet Desember 12, 2009 du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 noen som vil ha bilen ulakkert? gi bud uten og med lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg