Gå til innhold

lufter salg av min e34 525.


tarjei bmw
 Share

Anbefalte innlegg

hei. lurer på å selge min e34 525.

bilen er under oppussing, så er ikke komplett igjen. er sendt på lakkering nå, så satser på montering i løpet av helga.

litt info:

sort strøkent m5 skinn

sorte de-lykter med xenon

sorte grøftelys med xenon

m5 frontfanger

hvite m5 felger.

brembo bremser fremme

rustfri

el-ruter

største køyrekomputer

motoren i den er en m50b25. denne skal vere trimmet, så skal klare 240 hk. dette sa forrige eiger at gs bildeler hadde utført.

nylig byttet filter og olje på den. i mitt eige har den alltid vert køyrd på castrol olje.

bilen har gått 310 mens motor har gått rundt 160.

følger med dempere bak og 4 nye fjærer.

viss det er noe jeg har glemt, så bare å spørre.

ps. vinga på bildet har jeg tatt av, men følger med.

usikker på pris, så kan komme med bud.

drppakatdrgxl05aypso.jpg

uis1wa5u63v356obnka3.jpg

8nzo0sczh7h98a4haxbu.jpg

fi48ei4kyg2dwdl66p38.jpg

3o83m2c5qsr6b2t0ywpk.jpg

uxsm7jghc5vdby0ymhz5.jpg

lh76tfeu6afnpd83r6yl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Gamle annonse... 220hk har han skrivd der (og det er vel maaks du kan hente med det han har skrivd der.. Tviler igrunn på hk anntallet men).

Mye rust/skader siden du velger å lakkere den? Følger evnt kvittering med på jobben?

Bilder som du har tatt, og ikke forrige eier hadde vært fint.

Orker ikke å gi bud.. Men en liten prisantydning kan du kanskje gi meg, mere eller mindre enn det forrige eier forlangte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er ærlig med tanke på ant. hester hvertfall, for det virker som tidligere eier synser en del. :lol:

oreksempelen bmw som har opgitt 150hk som ny har kansje ikkje meir en 130 10 år senere. denne bilen yter idag 192/245nm + chip ca 20 hk/50nm + katalysator 10hk, samt et lettere svinghjul skal gi mindre motstand, men mer aks. pluggene er 4 punktngk for best mulig forbrenning. sportluftfiltere gir sikkert også 5 hk. og gor kassen har en annen utveksling en std 525, litt lenger 1,2 og 3 gir for girkassen stammer fra en 520 12v. så 220hk/300nm skulle ikkje være så urimelig.

"Sportluftfiltere gir sikkert også 5 hk"

I verstefall får man mindre hester av det...

Fin bil, hvertfall! Ikke meninga å ødelegge tråden din! Tipper denne går fort! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...