Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. lurer på å selge min e34 525.

bilen er under oppussing, så er ikke komplett igjen. er sendt på lakkering nå, så satser på montering i løpet av helga.

litt info:

sort strøkent m5 skinn

sorte de-lykter med xenon

sorte grøftelys med xenon

m5 frontfanger

hvite m5 felger.

brembo bremser fremme

rustfri

el-ruter

største køyrekomputer

motoren i den er en m50b25. denne skal vere trimmet, så skal klare 240 hk. dette sa forrige eiger at gs bildeler hadde utført.

nylig byttet filter og olje på den. i mitt eige har den alltid vert køyrd på castrol olje.

bilen har gått 310 mens motor har gått rundt 160.

følger med dempere bak og 4 nye fjærer.

viss det er noe jeg har glemt, så bare å spørre.

ps. vinga på bildet har jeg tatt av, men følger med.

usikker på pris, så kan komme med bud.

drppakatdrgxl05aypso.jpg

uis1wa5u63v356obnka3.jpg

8nzo0sczh7h98a4haxbu.jpg

fi48ei4kyg2dwdl66p38.jpg

3o83m2c5qsr6b2t0ywpk.jpg

uxsm7jghc5vdby0ymhz5.jpg

lh76tfeu6afnpd83r6yl.jpg

Skrevet

http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar

Gamle annonse... 220hk har han skrivd der (og det er vel maaks du kan hente med det han har skrivd der.. Tviler igrunn på hk anntallet men).

Mye rust/skader siden du velger å lakkere den? Følger evnt kvittering med på jobben?

Bilder som du har tatt, og ikke forrige eier hadde vært fint.

Orker ikke å gi bud.. Men en liten prisantydning kan du kanskje gi meg, mere eller mindre enn det forrige eier forlangte? :)

Skrevet

Jeg er muligens interessert i denne bilen, og jeg hadde vel egentlig tenkt til å spørre om det samme som burny_ :P

Kunne også tenke meg bilder av interiøret :)

Skrevet

velger å lakkere den for var dårli i lakken, og en del steinsprut.

skal ha mere enn forrige eiger skulle ha for den, for kosta på den. skinn intriøret, lakk ++

flere bilder kommer da jeg får bilen tilbake.

Skrevet

Godt du er ærlig med tanke på ant. hester hvertfall, for det virker som tidligere eier synser en del. :lol:

oreksempelen bmw som har opgitt 150hk som ny har kansje ikkje meir en 130 10 år senere. denne bilen yter idag 192/245nm + chip ca 20 hk/50nm + katalysator 10hk, samt et lettere svinghjul skal gi mindre motstand, men mer aks. pluggene er 4 punktngk for best mulig forbrenning. sportluftfiltere gir sikkert også 5 hk. og gor kassen har en annen utveksling en std 525, litt lenger 1,2 og 3 gir for girkassen stammer fra en 520 12v. så 220hk/300nm skulle ikkje være så urimelig.

"Sportluftfiltere gir sikkert også 5 hk"

I verstefall får man mindre hester av det...

Fin bil, hvertfall! Ikke meninga å ødelegge tråden din! Tipper denne går fort! :D

Skrevet

Va du på ditta motorshowe i Stryn for nåkren måna sida ?

Syns ej såg en e34 so va veldi lik dinna der. Men hadde stoff seter så kansje ej såg feil.... :)

Huska vell bilen fordi den va nokså tøff ! :D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...