325demon Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei vurderer å kjøpe en 318 istedenfor en 320. Er det mye forskjell på kjøreegenskapene til disse? er jo 30-50hk mindre, men er kansje samme understell? Kommer jeg til å angre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Og er det noen som har priser på å oppgradere til klima annlegg fra sånne skru brytere? og fra kassett til cd spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Jeg har 318 selv, og motormessig så er disse dag&natt. 318 fungerer helt greit for mitt bruk, men er vel noen ganger lysten etter 6'er er der. Komfort og generelle kjøreegenskaper synes ikke jeg det er noe forskjell på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Sett for ombygging til digitalt klima, kr 4600,- på koed.no. Spiller vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 Så det skjer ingen verdens ting når du gir på litt? Er jo klart 6er med 170hk er tingen, men er det verdt 50-100k mer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2009 4600 ja, det var ikke så ille... Får nok tilbake mesteparten av det ved salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Er det mye forskjell på kjøreegenskapene til disse? Om noe, så er nok kjøreegenskapene på bilene med de mindre motorene bedre, pga mindre vekt i fronten. Neppe noe du vil merke noe som helst til. Er vel E46 med 143 og 170hk du vurderer og ingen av disse er verken spesielt raske eller spesielt trege. Klart sistnevnte er mer moro, men om det er verdt penga må du selv vurdere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Cd-spiller er typisk 1000-2000 en plass. 318i med 118hk er helt grei, men har ikke det lille ekstra man forventer av en BMW. Kjøreegenskaper er nok rimelig like, men kommer jo mye an på bilen. De eldste er jo 12 år nå... Litt forskjell i understell og bremser, men neppe du du merker... Får jo fin 320 (150hk) til 80-100K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå