Morgan GS Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Hei Da har vårt karrosseri verksted kjøpt en skadebil E-90 320d hvit. Bilen er en 03/2005, 320d M47N2 Manuell gir , delskinn. Som vi skal bruke som utstillings bil i butikken vår for å presenter det nye M3 body kittet samt eksos som vi har fått laget til E-90. Vill komme for salg etter den har stått i utstillingen våres !! Tenkte da at dette er noe jeg kan lage en liten tråd om ) Først skal bilen rettes , deretter så skal morroa begynne. Dette skal på +++ - Komplett støtfangerpakke med sideskjørt i M3 Style (pp-plast) -M3 style eksos -Coilovers -carbon panser -sort tak ++++ Noen som ser hvor vi ender opp hen når det gjelder Look`n ???
nitrox111 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Er vell ikke værre enn at dere ender opp med noe J**LA bøst noe ^^, Gleder meg til og se sluttresultat =)
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 På,n igjen ja? Blir spennende å se, skal følge med her tror dette blir pent..
Morgan GS Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 Skal lage sedan versjon av gromvogna nå ja? du er vel inne på noe nå ja ..
plugg69 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 nydelig bil det der.. kjenner til han som hadde den før.. =)
Morgan GS Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 tjena goe peng på GS:) ja det får jeg inderlig håpe slik at jeg har jobb i morra å
Morgan GS Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 nydelig bil det der.. kjenner til han som hadde den før.. =) ja regna med at noen ville kjenne den igjen , så nå skal karrosseri avd få bygd bilen opp igjen . så isteden for å gjøre bilen til orginal så tar vi steget litt lenger å prøver å lage en enda tøffere E-90. Tidligere eier hadde jo putta på mye gromme deler som gjorde seg veldig bra på bilen, bare synd så mye av det ble ødelagt i uhellet hans.
plugg69 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 nydelig bil det der.. kjenner til han som hadde den før.. =) ja regna med at noen ville kjenne den igjen , så nå skal karrosseri avd få bygd bilen opp igjen . så isteden for å gjøre bilen til orginal så tar vi steget litt lenger å prøver å lage en enda tøffere E-90. Tidligere eier hadde jo putta på mye gromme deler som gjorde seg veldig bra på bilen, bare synd så mye av det ble ødelagt i uhellet hans. er vel forrige eier som har stæsja den opp.. han som hadde den sist kjøpte den ferdig.. men tøff blir, og blir vel tøffere..
Morgan GS Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Skrevet Desember 7, 2009 her ser dere noen av delene som skal på etter opprettingen er ferdig.
vrossi46 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Dette blir tøft;) her må ej fylle me ka felga dokke he tenkt å bruke.? å type coilovers.?
FTE Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Heftig! Her må dere klemme inn stoore hjul med diger kant Skal dere beholde hvitfargen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå