Lars89 Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Har trua på dette! GS kan det med å lage rå demobiler!
Morgan GS Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Vil dette passe til touring også? Hvis du er god til å plast sveise bakfangere så ... resten vil gå lett på bilen. er vel ikke umulig.. avstanden fram til skjermen som er forskjellig eller er det i bakkant rundt lykter det ikker passer? Priser? Det er vel rund bakluke det er mest arbeid , må sveise over fra orginal. lengder er jeg ikke halt sikker på men , det finner du nok en bil å måle på Bodykittet koster 11550.- inkl mva Komplett frontfanger Sideskjørt og bakfanger. Finnish`n på disse er meget bra .
Oball Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Fin bil og bra prosjekt ! Denne bilen minnet meg på noe jeg hadde tenkt å spørre om, litt OT. Ser bilen han blackline baklykter, hvorfor er gs over 700kr dyrere enn forhandler på disse lyktene?
Morgan GS Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Fin bil og bra prosjekt !Denne bilen minnet meg på noe jeg hadde tenkt å spørre om, litt OT. Ser bilen han blackline baklykter, hvorfor er gs over 700kr dyrere enn forhandler på disse lyktene? Send meg en PM på dette du . Med delenr og pris du mener er rett , og hvilken forhandler ?? Skal ikke være mulig i utgangspunktet , med tanke på prisoppdateringen fra BMW etc. Så sant det ikke kjøres en kampanje på det hos Bilforhandlerne.
Morgan GS Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 Litt flere bilder GS karosseri har jobbet litt på bilen idag også. Car-O-liner`n er opptatt nå så da gjør dem bilen trillbar så lenge. Skaden på bilen er ikke så ille som det så ut som å det er bra . På med noen nye armer skader ikk ...
vrossi46 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 hvordan går det her.? Type coilovers som står på bilen.?
Morgan GS Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Joda her går det bra bilen er kommet opp på car-O-liner`n for mål retting så alt blir som det skal Coilover, det blir nok Spax med hardhetsjustering. stod tidl Supersport men det var skadet i smellen så , da oppgraderer vi til Spax. Skal ta litt bilder senere idag å legge ut.
Morgan GS Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 her kommer det litt mere bilder
vrossi46 Skrevet Desember 14, 2009 Skrevet Desember 14, 2009 se der ja.. begynner å komme sammen jenn no blir bra me den fronten.. Hvor får du kjøpt spax da..? selger dere de.?
Morgan GS Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Da er bilen i Mål for å si det sånn. Og Gutta på karrosseri har prøvemonter front etter Retting
Clerion Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Niiice Digger prosjekttrådene deres, masse bilder. *abbonere*
Morgan GS Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 takker for all gode tilbakemeldinger det som ble gjort i dag var som sagt ferdig målrettet etter skjevheter v/tårn , -nytt fronstykke er montert -div innfest /brakketer er byttet ut med nye -prøve montering av front deler, passet som smurt trur nok vi må ha på noen lyktesenkere på denne så den ser enda sintere ut felger blir GS-race editoin (sort med rød ring i 19") på denne så blir hele felgkanten lakert i bilens farge hvit. trur det kommer til å bli tøft. så i morra begynnner gutta med å ta siste del etter retting i jiggen og få på litt lakk på innerskjerm der det trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå