S. Gunstad Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Da er det snart bare litt dekor igjen så er det ferdig gromvogn Legg merke til overgangen fra frontfanger til carbon panser (i lakken) Sweet "Plug-In-Hybrid"
raymond m Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Meget heftig resultat.. Gleder meg til å see den i virkeligheten.. og jeg må bare si tusentakk for god service og hurtig levering av varer jeg bestiler....
Morgan GS Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Meget heftig resultat.. Gleder meg til å see den i virkeligheten.. og jeg må bare si tusentakk for god service og hurtig levering av varer jeg bestiler....
Morgan GS Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Hvordan farge® er det bruk? Alpinwhite 300 ( den lyseste) sort met som matcher mot carbon , BMW farge men husker ikke coden
Morgan GS Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 Jeg er veldig spent på lyden i eksosen, jeg ikke så mye lyd gitt , turboen reiser med det som skull ha vert lyd på denne karen .
Endre Hånde Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg er veldig spent på lyden i eksosen, jeg ikke så mye lyd gitt , turboen reiser med det som skull ha vert lyd på denne karen . Blir vel som på min "gamle" E82 120d, nesten helt stille selv uten bakpotte...
Tony Soprano Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Meget flott line up dette ! Finaste butikken på Bud
Jørgen Lie Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Dette ble GROMT.. nesten så jeg må ta turen til Bud når det blir bare veier å jeg kan ta ut E30`n igjen ..
Morgan GS Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Skrevet Februar 13, 2010 ja bare å komme , skal få på litt dekor nå så blir de enda mere brødre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå