LarsH Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 hei må jo si jeg er en liten e30 cab fan selv, + at jeg heter Lars ligger noe i navnet tror jeg, for jeg kjøpte min cab av en som heter lars Men fin var den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Nydelige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 De siste bildene var knallbra! Gleder meg bare mer og mer til å bli ferdig med min E30. Blir helt lik bare lachsilber. Blir bra med m-tech1 på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 De siste bildene var knallbra! Gleder meg bare mer og mer til å bli ferdig med min E30. Blir helt lik bare lachsilber.Blir bra med m-tech1 på disse bilene Samme farge som min cab det trur eg. grå / sølv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 takk for komentarer:) ståle skaff deg facebook!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrStåle Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 takk for komentarer:) ståle skaff deg facebook!!! Never Ring meg en gang du er i land / har dekning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå