bmwmann24 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 du ska da ha ett pollen filter. har du aircon så ka det ligge i hanskerommet.. innerst inni dær du aldri ville gjettet å finne det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 det problemet hadde jeg også i min e28, blåste kald på turtall under 1500... tok vekk ventilen og da kom det varme hele tiden Stemmer det, men da får du heller ikke regulert varmen annet enn ved å skru av og på vifta. Eller åpne vinduet.... det stemmer.. men du har vell sett på gradestokken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 det problemet hadde jeg også i min e28, blåste kald på turtall under 1500... tok vekk ventilen og da kom det varme hele tiden Stemmer det, men da får du heller ikke regulert varmen annet enn ved å skru av og på vifta. Eller åpne vinduet.... det stemmer.. men du har vell sett på gradestokken? Den ordningen er vel ikke helt kurrant på sommerstid da. Vifta av å hue ut av vindu? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2010 Share Skrevet Februar 3, 2010 hehe, jeg gjorde dette i fjord vinter.. og hadde ikke noe problem i sommer.. er bare å stenge lukene da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2010 du ska da ha ett pollen filter. har du aircon så ka det ligge i hanskerommet.. innerst inni dær du aldri ville gjettet å finne det Det sitter ikke inni hanskerommet. Har demontert hanskerommet for å få sett bak, men finner ikke noe bak ved siden eller foran varmeapparatet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 5, 2010 Share Skrevet Februar 5, 2010 da ligger det bak viftemotoren (torpedovegg i motorom) hvis ikke så har du ikke. å d synes jeg er rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2010 Jeg har sjekket alle steder jeg er blitt tipset om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 6, 2010 Share Skrevet Februar 6, 2010 nei, da fatter jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blast Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2010 Ikke jeg heller... Får vel få tak i noen som kan hjelpe meg med å se etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Alpina Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Kan være at pumpa er dårlig og ikke klarer å bygge opp nok trykk i systemet ved lave turtall. Er vel mange e36 som ble levert med plast impeller i vannpumpa. Disse går fort i stykker. Så at feilen var funnet.. Flott.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Februar 7, 2010 Share Skrevet Februar 7, 2010 Har ikke lest hele tråden, men hadde ikke bare gode erfaringer med min M50 heller.. Ble ikke varmt før jeg begynte å kjøre, og hadde småe problemer med kjølingen. Men det var dårlig lufting og at det lakk pittelitt kjølervæske, uten at jeg merket det, og ble for lite. Bytt kjølevæske og luft ORDENTLIG, så kan du se åssen det går.. Stod og luftet lenge, og etterfylte ettersom systemet tok sitt vann, og endelig.. plutselig var alt i orden igjen Så luft og fyll på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå