kragz Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar Flott BMW 523i selges Bilen er kjøpt ny i Norge. Godt utstyrt bil med: manuelt gir, alarm, takluke, klimaanlegg, mulifunksjonsratt, skinnseter, bmw cd spiller, avtagbart hengerfeste, 16 alu vintehjul og 17 alu sommerhjul, Simmons effektanlegg. Skiftet mye slitedeler siste året. nye bremseskiver og klosser sommer 09, styrestag, hundebein, abs-sensor høgre side fremme, hjullager, div foringer bak, katalysator, vannpumpe, termostat, reimer, batteri, kamakselsensor og veivakselsensor. Bilen er godt velholdt utvendig og innvendig, nylakert frontfanger, bakluke, og nederste del av dører og kanal begge sider. Skinnseter var behandlet august 09. Lykteglass forlykter er litt slitte. Km stand: 196500 Pris: 85000 kr eller kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 lite interesse for e39 for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Lurer på om den potten ødelegger litt. Den passer jo overhodet ikke på bilen, og den gir råneassosiasjoner. Fjern den, og du sitter igjen med noe som ser ut som en pen og bra originalbil. Manuell kasse er bare et pluss, og prisen synes jeg er kurant ut fra kjørelengde, årsmodell og beskrivelse. Man finner svært få bra 523i til under 90000,- Lykke til med salget. Vet forresten av erfaring at de lønner seg å bruke noen kroner på en finn-annonse. Gir langt mer respons enn autodb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 okay;) potten har jeg hatt planer om å skifte ut lenge, den stod på når jeg kjøpte bilen. e9 at den ødelegger mye av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 bump ny pris 85000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-Pus Skrevet Desember 30, 2009 Share Skrevet Desember 30, 2009 Drit at jeg kun har 60.. Vel om en liten stund har jeg snart råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 bruker den mye på mila? blanda kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Desember 31, 2009 Share Skrevet Desember 31, 2009 Ja, ser ut som en fin bil. Men potten må bort - den ødelegger hele førsteinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2009 ca 1 l på blandet kjøring, 0,7 på langkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg