Bruce91 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Lite vits? Det første jeg ville oppgradert på en bil er bremser. Min bil - Alpina b10 biturbo har STORE bremser orginalt, alikevel skal jeg montere større. De går lett varme, og de er større enn M5. Bremsene går ikke etter antall hester, men fart, vekt og hvordan du kjører.. 540 bremsene er bare tykkere enn skivene en 520 allerede har. også er de ventilerte bak. hvilke bremser synes du jeg skal gå for og hvor får jeg kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 En 5.40 veier mer enn en 520/25 den går sikkert fortere og oppå det så garanterer BMW 40% økning uten ekstra slitasje sier ikke At det er lite vits med store bremser, men lite vits og koste på så mye penger når du skal ha så lite effekt:) Ga bildeler selger og koed selger Anbefaler koed jeg. Men som sagt bremser er ikke problemet for godkjenninga sin del:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå