jon///M Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 jeg har nå orginal bisnes spiller i min e46 med klima kontrollen rett under. altså slik: det jeg da lurer på er hva skal til for og få flyttet klima kontrollen ned til oppbervaringsrommet ved girstangen? jeg vet den er der orginalt på biler med navi. og så lurer jeg på hvor kan man handle din 2 spillere? og hva anbefaler folket? og får man tv på din 2 spillere?
S.Arnesen Skrevet Desember 7, 2009 Skrevet Desember 7, 2009 Gs skaffer sikkert midtkonsoll slik at du får flytta klimaen, Koster sikkert endel men. Er vel vanskelig å få tv i bilen nå, etter at tv signalene har gått over til digital...
eirik845 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 faar klima ramme over alt.. se scheiman. eller hvordan det skrives.. 2 din ramme finnes ogsaa ta et google soek.. men er endel jobb. faar tv paa skjermen. maa koble til en mpg 4 tuner som stotter riks tv. ikke saa lett a finne men.
Tony Bardalen Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Scheiman? Mener vel Schmiedmann (http://www.schmiedmann.no/)? Audioart v/Ketil Skjei i Oslo kan nok hjelpe deg med dette. Han er en kløpper på slikt
Audio-art Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 jeg har nå orginal bisnes spiller i min e46 med klima kontrollen rett under.altså slik: det jeg da lurer på er hva skal til for og få flyttet klima kontrollen ned til oppbervaringsrommet ved girstangen? jeg vet den er der orginalt på biler med navi. og så lurer jeg på hvor kan man handle din 2 spillere? og hva anbefaler folket? og får man tv på din 2 spillere? Send meg en mail på post@audio-art.no, så skal jeg hjelpe deg jeg..
Eirik_aa Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Kjøpte alt utenom spilleren på schmiedmann.no til 2-dins ombygging. Blir muligens å montere mitt i helgen, så kan ta litt bilder av ombyggingen.
jon///M Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Skrevet Desember 12, 2009 ja det hadde vert fint. det er bare til vurdering enda. men jeg synes den orginale spilleren ser så tam ut, men vil ikke ha vanlig 1 din spiller..
Eirik_aa Skrevet Desember 16, 2009 Skrevet Desember 16, 2009 Da har jeg montert 2-din kitet. Brukte vel ca. 4 timer på å bytte. Litt måling og kutting, men justeringen av spillern som var det verste. Er på jobb så må laste opp bilde når jeg kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå