Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå orginal bisnes spiller i min e46 med klima kontrollen rett under.

altså slik:

z7py6iu86vvul85blmd1.jpg

det jeg da lurer på er hva skal til for og få flyttet klima kontrollen ned til oppbervaringsrommet ved girstangen? jeg vet den er der orginalt på biler med navi.

og så lurer jeg på hvor kan man handle din 2 spillere? og hva anbefaler folket? og får man tv på din 2 spillere?

Skrevet

Gs skaffer sikkert midtkonsoll slik at du får flytta klimaen, Koster sikkert endel men. Er vel vanskelig å få tv i bilen nå, etter at tv signalene har gått over til digital...

Skrevet

faar klima ramme over alt.. se scheiman. eller hvordan det skrives.. 2 din ramme finnes ogsaa ta et google soek.. men er endel jobb. faar tv paa skjermen. maa koble til en mpg 4 tuner som stotter riks tv. ikke saa lett a finne men.

Skrevet
jeg har nå orginal bisnes spiller i min e46 med klima kontrollen rett under.

altså slik:

z7py6iu86vvul85blmd1.jpg

det jeg da lurer på er hva skal til for og få flyttet klima kontrollen ned til oppbervaringsrommet ved girstangen? jeg vet den er der orginalt på biler med navi.

og så lurer jeg på hvor kan man handle din 2 spillere? og hva anbefaler folket? og får man tv på din 2 spillere?

Send meg en mail på post@audio-art.no, så skal jeg hjelpe deg jeg..

Skrevet

ja det hadde vert fint. det er bare til vurdering enda. men jeg synes den orginale spilleren ser så tam ut, men vil ikke ha vanlig 1 din spiller..

Skrevet

Da har jeg montert 2-din kitet. Brukte vel ca. 4 timer på å bytte. Litt måling og kutting, men justeringen av spillern som var det verste. Er på jobb så må laste opp bilde når jeg kommer hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...