bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Denne skulle jeg gjerne hatt prisen skal man ikke klage på heller Ihvertfall en knallpen klassiker. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20151836 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Veldig synd å se den stå ute i snøen slik da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Sikkert bare for å ta bilder. Tviler sterkt på at den blir vinterkjørt. En ting er at den sikkert er elendig på glatta, en annen er at disse RUSTER. Men utrolig pent karosseri, spesielt i Alpina/CSL-utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Ja det er uten tvil en av mine drømmebiler det der ja. men blir uansett ikke innkjøpt noe sånt får jeg har større og oppvarmet garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg