Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo! Noen som har bimmer med 70/30 senk, eller bilder av det? :)

Hadde vært kjempefint om noen kunne funnet det til meg, finner det ikke, har leti ganske mye, men finner det ikke på bil..

Mvh.

Skrevet

Her er i hvertfall min med 70/40.

(FK 60/40 fjærer, bonrath 10mm senkeskåler og bilstein B8 )

Er jo ikke mye forskjell med 1 cm bak ;)

Dårlig mobilbilde men...

yqwrg9fgfhagh08df35s.jpg

Skrevet

litt OT :) dere som sekner så mye.. bruker dere å dra på et verksed å få sjustert spissing og kamber bak da? da jeg kjøpte min e36 så var den senka 40 bak.. og bakdekka koldt ikke lenger enn ca. 2 mnd. uten spinning eller høye hastigheter gjennom svingene..

Skrevet

Man skal jo ta 4 hjuls kontroll før man får godkjent senk da. Så noe justering blir det jo Men bakdekkene mine har holdt relativt godt selv om bilen skrever en del ;)

Skrevet

bilen min, litt feil senk. men er 60/30. jeg ville ha kjørt 70/40 jeg tror jeg. syns den er litt høy bak, og skader ikke å bli litt lavere forran.

obs gamele bilder, bare for ilustrasjon dette;)

srnk030.jpg

srnk034.jpg

srnk035.jpg

Skrevet

Har handla 70/30 senk til min serru, ville ha litt stuk på den, derfor jeg kjøpte den senken. Veldig pn bil du har forresten! liten bulk på høyre forskjerm? :P

Skrevet

er tøft me litt stuk egentli! Osen senk har du kjøpt da?

takk takk :D

er litt små bulker og sånn på den. men skal bort til våren for da har jeg planer om hellakering. framskjermene blir okså bytta. er litt rust på begge, det er det som er igjen av rust på bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...