Zitr0 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hvordan får jeg ut baksete for å komme til relee'ene ?
andyE30 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Hvordan får jeg ut baksete for å komme til relee'ene ? ta i litt bare, men ja, hvilke releer?
Robin L Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 sitteputa er det bare å ta i litt på. i framkant. ryggen er skrudd i begge sider, ta av nakkeputer og løft opp. eneste releet baki der er vell det til el.rullegardin?
///Naitsirk Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Aldri sett noe relee der jeg men...eneste du oppnår er å komme til bensinpumpa
Zitr0 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 hørte no rykter om at d va nån reler der, blandt annet til viskerne.. men da stemmer vell ikke dette
aloebiz.net Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 det sitter non releer i siden bak trekket på høyre side i bagasjerommet. Over batteriet.
tomerikk Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Visker releet sitter i elektronikkboksen under kupeluft filteret på pasasjerside.
Zitr0 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Fant 5 releer under kupe filteret, men ingen ligna på d parkerings releet jeg fikk bra GS (Brunt avlangt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå