Gå til innhold

S: masse COCA COLA samlerobjekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg hjelper min kollega med å selge en del Coca Cola utstyr. Det meste vil være spesielt interessant for samlere, går jeg utifra.

Jeg skal få tatt bilder etterhvert. Nå har han tatt seg fri 1mnd og er i utlandet, så bilder kommer nok ikke før på nyåret.

Coca Cola til salgs:

- 4-6 par Madshus ski, cocacola special edition

- 2-3-4 coca cola sykler, tror det er BBS, cocacola special ed.

- 4-5-6 coca cola Solur

- coca cola glass i forskjellige typer/varianter

- alt mulig coca effekter

Han jobbet i Coca Cola for mange år siden. Derfor har han alt dette.

Han har også masse gatekjøkken utstyr. Dette er ikke cola.

Pølsegriller, osv. Alt står og tar opp plass i kjelleren hans.

Mer info kommer, men om det er noen skikkelige cocacola entusiaster der ute, så meld din interesse :)

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
har han noen cola skilt?

Det vil jeg tro. Holder av til deg om han har.

flott si ifra hvis han har, jeg kjøper jeg hvis prisen er fin :D

Skrevet

fælt så mye mas om cocca cola skilter!?

Visste ikke at de var så pene å se på.. :lol:

men fra spøk til pistol.

Jeg skal få opp bilder så fort han er hjemme i Norge igjen.

Noe sier meg at jeg vil bli MEGET overrasket over hva/hvor mye han faktisk har i kjelleren....

noen cola ski og cola sykler er ikke så interessant altså? :P

Skrevet
Eg trenge sykkel, men ikkje for hver en pris... ;) ka ska han ha for en brukende en?

hehe.. Om du trenger sykkel og ikke en COCAjævlaCOLA- sykkel, fraktet til Karmøy, så anbefaler jeg deg å ta turen til nærmeste G-sport, Astrid ;)

Skrevet
Eg trenge sykkel, men ikkje for hver en pris... ;) ka ska han ha for en brukende en?

hehe.. Om du trenger sykkel og ikke en COCAjævlaCOLA- sykkel, fraktet til Karmøy, så anbefaler jeg deg å ta turen til nærmeste G-sport, Astrid ;)

Om det skal være på den mpten så kan du bare sitte der med syklene dine. Ka vet du om eg faktisk klarer å fikse transport for sykkelen uten at det koster verken deg eller meg et jævla øre?

Den frekkheten din får du faen kje solg mye med...

Skrevet

Om det skal være på den mpten så kan du bare sitte der med syklene dine. Ka vet du om eg faktisk klarer å fikse transport for sykkelen uten at det koster verken deg eller meg et jævla øre?

Den frekkheten din får du faen kje solg mye med...

oi???? :shock: Det var muligens en smule overtrøtt humor, samt litt dårlig formulering i den setningen, men frekk var den på ingen måte.. Hadde jeg møtt deg face2face, så hadde jeg hvertfall ikke blunket til deg etter å ha slengt en frekk glose heller. Den smileyen i slutten av setningen kom ikke dit tilfeldig.

Du skrev:

Det oppfatter jeg klinkende klart som at du: vil ha en billig sykkel. Ikke en "samler - cocacola-sykkel" som skal utstilles i cocacola garasjen din, men en sykkel.

Jeg svarer: at om du kun trenger sykkel og ikke vektlegger det å trille rundt på en cola-sykkel som en nødvendighet, så var det et spøkefullt tips om at du kommer billigere ut med en vanlig sykkel på gsport lokalt.

En av oss som ikke leser "mellom" linjene her. Godt mulig det er meg, jeg er som sagt trøtt nr 1.

Jaja.. Da ble dette en lang avhandling fra min side. Poenget mitt er at jeg på ingen måte var frekk. Hvorfor skulle jeg være det? Også i min egen salgstråd attpåtil??

Nei.. Er vi "venner" nå, eller skal vi krangle ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...