Odd-M Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Har du lov til å dra den med E46?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Vil tro han har lov å dra 1600 kg med den bilen, og jeg er rimelig sikker på at den vogna der har tillatt totalvekt på 1600 kg, så da går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Tore Diesel har helt rett Kan faktisk dra en vogn med tillatt totalvekt på 1495 uten klasse BE med denne bilen. Så jeg vil si at E46 er en fin trekkbil når du kun har moderate størrelser på vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Nettopp manglende hengervekt er en av hovedårsakene til at jeg kjører E39 i stedet for E46. Min forrige E34 hadde 1400 kg, så da antok jeg bare at E46 var under 1500 den også. Nå til dags har jo til og med Passat og Mondeo over 2 tonn hengervekt, så da er det i realiteten ikke noe problem for folk flest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 E46 med større motor igjen har lov til å trekke 1800 kg (330d, 330xd og 330XI). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Er det mulig og øke tillat hengervekt på noen av disse bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Det kan jeg ikke tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Hvis noen trenger en større vogn til ferien så seger jeg denne til en knallpris nå . LMC 720 rdk Aircondition + alde ++++ http://www.finn.no/finn/car/caravan/obj ... e=22307722 har selv kjøpt ny Adria 743 Alpina så jeg trenger ikke 2 vogner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hvis noen trenger en større vogn til ferien så seger jeg denne til en knallpris nå .LMC 720 rdk Aircondition + alde ++++ http://www.finn.no/finn/car/caravan/obj ... e=22307722 har selv kjøpt ny Adria 743 Alpina så jeg trenger ikke 2 vogner Grattis med ny vogn Morgan Har faktisk akkurat samme vogn som broren min du. Han kjøpte Adria 743 UK for et år siden, og er storfonøyd. Knallfin vogn ihvertfall Er selv på utkikk etter ny vogn, men LMC vogna di blir litt for dyr til meg desverre. Får skjenke av deg den vogna neste gang vi kommer til Bud har tross alt en e39 som trenger div parts også, så da blir det ikke noe vogn av SÅ ny dato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 he he skjønner Denne 743 jeg kjøpte nå er en Alpina 2010 mod , vet ikke om den ble levert i fjord slik men gode vogner er det . den eg henta nå like jeg veldig godt , hvit skinn ++ hehe . http://www.adria-mobil.com/default.cfm? ... ina#anchor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 he he skjønner Denne 743 jeg kjøpte nå er en Alpina 2010 mod , vet ikke om den ble levert i fjord slik men gode vogner er det . den eg henta nå like jeg veldig godt , hvit skinn ++ hehe . http://www.adria-mobil.com/default.cfm? ... ina#anchor ok..Da er min bror si vogn noen år eldre enn din Rå vogn da..Helt syk pris kan jeg tenke meg Hva er egenvekta på ei slik vogn? Og hva drar du vogna med forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 he he skjønner Denne 743 jeg kjøpte nå er en Alpina 2010 mod , vet ikke om den ble levert i fjord slik men gode vogner er det . den eg henta nå like jeg veldig godt , hvit skinn ++ hehe . http://www.adria-mobil.com/default.cfm? ... ina#anchor ok..Da er min bror si vogn noen år eldre enn din Rå vogn da..Helt syk pris kan jeg tenke meg Hva er egenvekta på ei slik vogn? Og hva drar du vogna med forresten? Drar med med 04 X5 3,0D , funker som fjell det .. Vogna veien ca 1900 kg egenvekt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 tillat hengervekt på x5'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Den nye BMW X5 xDrive30d har tillatt hengervekt på 3500 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 tillat hengervekt på x5'en? 2300 kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå