BMW-Marianne Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ja har E28 stv og skulle jeg ha fått tak i noe sånt som det måtte jeg vel ha laget den selv Men jeg kan montere skiboks på E28en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ett bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ja har E28 stv og skulle jeg ha fått tak i noe sånt som det måtte jeg vel ha laget den selv Men jeg kan montere skiboks på E28en Stor madrass bak i e28 touringen så er du klar for camp . edit: Med denne kunne enn jo hatt dobbelmadrass, he he: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Det der hadde vert rått å kommet på BMW treff med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Ja ikke sant, og gardiner i vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Vet forøvrig av en E28 stv til salgs i trondheim. Den går vel for 3-4000.- tenker jeg. komplett bil,men trenger nok MYE arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Også kul bil jeg fant på samme link: E21 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 Også kul bil jeg fant på samme link:E21 touring WTF Er den der levert til kunder? eller var det bare consept?? Aldri sett før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Marianne Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 E21 ble det solgt en eller 2 av men om dem finnes idag er vel noe annet.. E23en er jo helt konge da men det er vel ikke laget mer enn en Er laget mye rart iløpet av årene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 E21 ble det solgt en eller 2 av men om dem finnes idag er vel noe annet.. E23en er jo helt konge da men det er vel ikke laget mer enn en Er laget mye rart iløpet av årene Hva du vet om gamle bimmere Marianne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 E21 ble det solgt en eller 2 av men om dem finnes idag er vel noe annet.. E23en er jo helt konge da men det er vel ikke laget mer enn en Er laget mye rart iløpet av årene Denne her da? Stygg som juling men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Nå må vi ikke glemme at dette er en Campingvogn tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 her er det en skjelden raritet til. sorry OT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Vet forøvrig av en E28 stv til salgs i trondheim. Den går vel for 3-4000.- tenker jeg. komplett bil,men trenger nok MYE arbeid HVOR? HVEM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Vet forøvrig av en E28 stv til salgs i trondheim. Den går vel for 3-4000.- tenker jeg. komplett bil,men trenger nok MYE arbeid HVOR? HVEM? PM sendt med kontaktinfo til eiern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå