Magnus F Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 Er det noen her som kjenner til noen som utfører EU-kontroll i Molde området som også kan se litt mellom fingrene når det gjelder Solfilm på fremdører ? . Ønsker ikke å få feil på dette for å så måtte rive dette av :/
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 På Lada, bil.mek. eller hva det heter nå.. Tok min der og så en del mellom fingrene da. Altså ikke de ille tingerne, men slik som at jeg ikke hadde katalysator for eksempel. Vet om flere som har tatt EU der fordi de vet om at de er litt OK på slike tinger. Men kan selvfølgelig ikke garantere dette.
Magnus F Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Skrevet Desember 8, 2009 takk for tipset, går jo alltids ann å høre med de først også om du er litt snille
Marius2002 Skrevet Desember 8, 2009 Skrevet Desember 8, 2009 takk for tipset, går jo alltids ann å høre med de først også om du er litt snille Jo Går an å høre da ihvertfall
mrmpower Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 om du tar turen til bolli motor på farstad skal du få igjennom det meste vet om myye rart som gått igjennom dær
Magnus F Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Riktig riktig . Er i grunn bare vinduene jeg er usikkre på ellers virker det som bilen er helt fin. Fikk billia til å ta en titt på hele bilen i august og da var alt helt fint og har ikke rullet mange km siden det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå