Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå hyler selvfølgelig hele flokken i kor. "Se under passasjersetet ditt". :wink:

Men der er det i orden.

Diagnose viste at venstre airbagsensor hadde feil.

Men hvor er "venstre sensor"??

Det er jo for pokker ikke sensor under førersetet. Kan det være sleperingen i rattet det refereres til? :?:

Skrevet

beltesensoren på venstre siden?

Men skal det ikke komme opp nøyaktig hvilken sensor som er gåen på diagnose?<

Som regel er det belte eller passasjersetet som ryker. Andre sensorer vet hvertfall ikke jeg om.

Skrevet

Jeg tror feil på beltestrammern/kabelen til denne gir en feil som "belttensioner" el.

Kan det ikke være en av "krasjsensorene"?

Når du sier "Som regel er det belte..." så tenker du på kabelen til beltestrammeren bad_ip?

Skrevet

Jeg har bare erfart at sensormatten i passasjersetet er en svakhet. Det med belte er bare noe jeg har lest at også er en svakhet. Akkurat hvordan det fungerer med beltet eller hva det er vet jeg ikke.

Skrevet

Takk for innspill. Skal sjekke kabelene til beltestrammer, og krasjsensor. Må være elfeil, da beltestrammeren iallefall ikke er utløst.

• 2 months later...
Skrevet

Fikk samme problem etter en time med åpen takluke og regn..Visstnok vanninntrenging i midtkonsoll som drepte tlf. og laget krøll med krasjsensor slik at airbaglampe lyser og nødblinklys/kupelys slår seg på i tide og utide..Men har ikke løst problemet verken for meg eller deg:(

• 2 months later...
Skrevet

når airbagen har vært utløst av en krasjsensor... vil da krasjsensoren være deffekt... og ved utskifting må man el først skifte sensor, for så og nullstille systemet for så og skifte ut airbaga'ene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...