SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Heisann. Vurderer å lakkere bilen min nå mot våren. Vil fikse og forandre litt på bilen, sånn at den er klar for sommeren! Så jeg lurer litt på farger. Er veldig glad i fargen jeg har på bilen, men som sagt, forandring fryder! Noen som har forslag på farge som ser bra ut på E34? Fargen jeg har nå, er 259 - Brokat Red. Lurer på hvordan den og den M5 fargen, Daytona Violet ville blitt sammen? Liker skjæret i M5 fargen, men også min. Noen som har andre meninger? Post gjerne BILDER av farger dere liker på E34, så jeg får se. Dette er et vanskelig valg. -Martin
///ben Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Daytona Violet er en veldig pen farge på e34
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Den er det Men så lurer jeg så fælt på åssen det ville blitt med en liten klatt av Daytona Violet i den fargen jeg har, bare for å få det lillaskjæret fra min farge. Hmm.. Det er så vanskelig.
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Se DER ja! Den var jo dritpen! Men problemet er at motorrom og div annet ikke skal lakkeres, så da vil det vel se rart ut med Avusblå på utsiden, og Brokat Red på innsiden av dører og slikt
Frode D Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Viss du først skal hellakkere bilen så bør du bruke de ekstra kronene det koster på å lakkere inni dører og motorrom også. (Ikke om du lakkerer i originalfarge selvsagt.) Eller blir det bare jalla
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Får se hva som skjer Er klar over at det kan bli jalla, men jeg vil ikke det, derfor lurer jeg på hvordan det blir med originalfargen, blanda med en liten dæsj av Daytona Violet i
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Får se hva som skjer Er klar over at det kan bli jalla, men jeg vil ikke det, derfor lurer jeg på hvordan det blir med originalfargen, blanda med en liten dæsj av Daytona Violet i Tror det blir bra, men som sagt ovenfor: det er veldig lurt å ta seg tid/penger til å lakkere motorrom, innsiden av dører.
bmwkizn Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 Får se hva som skjer Er klar over at det kan bli jalla, men jeg vil ikke det, derfor lurer jeg på hvordan det blir med originalfargen, blanda med en liten dæsj av Daytona Violet i Det tror jeg ikke noen her har bildet av. Garantert ingen her som har blanda di fargene før... å det er det nok en grunn til..
SofaKingFresh Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Får se hva som skjer Er klar over at det kan bli jalla, men jeg vil ikke det, derfor lurer jeg på hvordan det blir med originalfargen, blanda med en liten dæsj av Daytona Violet i Tror det blir bra, men som sagt ovenfor: det er veldig lurt å ta seg tid/penger til å lakkere motorrom, innsiden av dører. Det er helt sant det dere sier Får se hva det blir til etter vinter. Det er en bil jeg bruker ganske mye iløpet av dagen, så får se når jeg får tid til å pusse ned, så får jeg høre med han som skal lakkere hvor mye han skal ha ekstra for å ta i motorrom og i dører. Føler at det er ikke SÅ farlig i motorrommet (hele panseret skal bli tatt på innsiden, med tanke på at det er en E34, og panseret åpnes såpass at "hele verden kan se innsiden av det") som det er med dørene. Dørene MÅ isåfall bli tatt på innsiden da det ikke er så altfor mye jobb. Dørene går jo opp og igjen i ett sett, så folk legger lett merke til forskjell der om det blir en helt annen farge. Takk for mange tilbakemeldinger dere. Bra det ikke har oppstått noe negativt enda. -Martin
Just-turbodiesel Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 anbefaler mørkerosa metallic, med MASSE metallic. Det er en dritgrom farge som også får bilen til å skille seg ut.
Lapin Kulta Skrevet Desember 9, 2009 Skrevet Desember 9, 2009 anbefaler mørkerosa metallic, med MASSE metallic. Det er en dritgrom farge som også får bilen til å skille seg ut. Hver sin smak. Jeg ville heller gått for Le Mans Blau eller Cosmossort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå