BMW-Lesja Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Har en 94 e36 318is som ikke tåler vask. Etter vask går den en liten stund før den plutselig stopper. men når den tørker går den igjenn. Trodde det var giveren på svinghjulet, men den er byttet og bilen starter ikke. Kjørte diagnose og den giveren viste feil... men det er ikke der feilen er. Noen som aner hvor det kommer inn fukt??? Blir JÆVLI gla for hjelp!!!
BMW-Lesja Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 to ganger i automat med undrespyling. en gang med høytrykksspyler.
Glennski Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Mest sannsynlig hjernen som blir fylt med vann, da grunnet underspyling. E36 er ikke glad i å bli vasket under etter min erfaring.
Hpi Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Der hvor jeg jobber har vi spyleautomat med dyser i alle retninger og svært høyt trykk som vi kan kjøre gjennom på vei hjem og der har det stått mange E36`er med motorstopp opp igjennom årene, nå står det til og med skilt med advarsel mot å kjøre igjennom hvis du har en E36. Nå er jeg på tynn is her men ligger hjernen (motorstyringa) rett under panseret på de bilene og at det er den som drukner? Har hørt om printkort som er ødelagt og eira av vannskade på de E36`ene som har stoppa på jobb ihverfall.
BMW-Lesja Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 bare rart at den soppet etter vanlig spyling også....
Muren Motorsport Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 dreneringa under hjerna er tett.. Har sett en haug med E36'r som har blitt ramma av dette. Du bør åpne hjerna å få den tørka/rensa med elektronikkrens.
m-alpin Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 hjernen får som regel problemer om du har motor i gang under vask!!
BMW-Lesja Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 var fukt ved hjerna. håper det var der problemet var. takk
Muren Motorsport Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 var fukt ved hjerna. håper det var der problemet var. takk Du må få åpna dreneringa! du fant fukt nå.. men hjerna var antagligvis drukna helt mens du vaska.
BMW-Lesja Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Skrevet Desember 12, 2009 ehh.. ja. men de skal jo heller ikke vann inn til hjerna, så å få hindret det er første pri.
jacobsenthomas@hotmail.co Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Der hvor jeg jobber har vi spyleautomat med dyser i alle retninger og svært høyt trykk som vi kan kjøre gjennom på vei hjem og der har det stått mange E36`er med motorstopp opp igjennom årene, nå står det til og med skilt med advarsel mot å kjøre igjennom hvis du har en E36. Nå er jeg på tynn is her men ligger hjernen (motorstyringa) rett under panseret på de bilene og at det er den som drukner? Har hørt om printkort som er ødelagt og eira av vannskade på de E36`ene som har stoppa på jobb ihverfall. Bare til å kjøre fort gjennom så går det fint regner med det er på hydro du jobber
ketil74 Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Dette skjedde med min e36 325i cab som jeg hadde tidligere.Hjernen tok kveld og kom ikke til livet igjen.Hadde flaks fordi bilen hadde vært på værksted for å gjøre endel småting og de skulle skifte pakning rundt "huset til hjernen" det hadde de ikke gjort så jeg fikk ny på deres regning:)
Hpi Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Der hvor jeg jobber har vi spyleautomat med dyser i alle retninger og svært høyt trykk som vi kan kjøre gjennom på vei hjem og der har det stått mange E36`er med motorstopp opp igjennom årene, nå står det til og med skilt med advarsel mot å kjøre igjennom hvis du har en E36. Nå er jeg på tynn is her men ligger hjernen (motorstyringa) rett under panseret på de bilene og at det er den som drukner? Har hørt om printkort som er ødelagt og eira av vannskade på de E36`ene som har stoppa på jobb ihverfall. Bare til å kjøre fort gjennom så går det fint regner med det er på hydro du jobber Det var nok innertier det ja Tror ikke jeg lyver når jeg sier at jeg har sett 5-6 E36 som har stått utenfor den spyleren og jeg har helt sikkert ikke sett alle
jacobsenthomas@hotmail.co Skrevet Desember 30, 2009 Skrevet Desember 30, 2009 Der hvor jeg jobber har vi spyleautomat med dyser i alle retninger og svært høyt trykk som vi kan kjøre gjennom på vei hjem og der har det stått mange E36`er med motorstopp opp igjennom årene, nå står det til og med skilt med advarsel mot å kjøre igjennom hvis du har en E36. Nå er jeg på tynn is her men ligger hjernen (motorstyringa) rett under panseret på de bilene og at det er den som drukner? Har hørt om printkort som er ødelagt og eira av vannskade på de E36`ene som har stoppa på jobb ihverfall. Bare til å kjøre fort gjennom så går det fint regner med det er på hydro du jobber Det var nok innertier det ja Tror ikke jeg lyver når jeg sier at jeg har sett 5-6 E36 som har stått utenfor den spyleren og jeg har helt sikkert ikke sett alle har nok sett flerre enn d ja iløpet av mine 6 år der borte kjørte en 318i sjøl, problemet e bare visst du kjøre sakte for då får an ikkje tid t å drenera ut alt vannet som komme (å d er ein del!). eg måtte jo prøva når alle sa at eg kom t å stoppa ittepå!! den som ler sist ler best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå