Muztang289 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Har en E30 320i, skilt på den og EU godkjent frem til 03.2010.. Den er litt tungstartet, men kommer seg fort ( lar den gå rundt i 1-3 sek, så er det liv i den ).. Den starter ALLTID og går DØNN stabilt på turtall.. Ikke noe fusking.. Kjøpte denne bilen som en til og fra jobb bil da min gamle E30 tok kvelden, så dette ble et hastekjøp.. Hadde planer om å lakkere opp og få den i tipp topp stand, men dette ble det ikke noe av pga tidsmangel. Da jeg kjøpte denne 3-4 mnd siden var bremsene nylig overhalt ifølge selger.. Eneste negative ting med den.. - Ingen vet hvor langt den er gått eksakt, men er et sted imellom 250-300.000. Men utifra hvordan motoren går og reagerer, virker den frisk ut. - Diffen er sperret ( KAN Være positivt også for enkelte ) - Evnt hjullager/foringer gåent.. ( Har et hjullager som følger med ) - Baklys fungerer kun sammen med grøftelys forran, med kjørelys forran på, ingen baklys ( hørt hos GS, dem snakket om at det var bryteren som var noe galt med) -Speedometer sitter noe sjevt og brettet innover.. ( Bare småfiks som skal til) Ellers er dette en veldig morsom vinterbil.. Tengte å ha denne for å leke meg i vinter, men vil kvitte meg med den, da jeg gikk i anskaffelse av en E32 735i. Kom med bud.. Edit: BILDER LENGER NED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 Hei Sender du bilder på PM evt legger de ut i annonsen? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2009 HeiSender du bilder på PM evt legger de ut i annonsen? Ca pris? Hei. Sender det på PM, vil helst at kun interesserte skal kontakte, vil at bilen skal komme i gode hender.. Jeg har bud på 12.000;- sålangt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dino80 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 HeiSender du bilder på PM evt legger de ut i annonsen? Ca pris? Hei. Sender det på PM, vil helst at kun interesserte skal kontakte, vil at bilen skal komme i gode hender.. Jeg har bud på 12.000;- sålangt.. Hei kunne du ha pm meg noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 bilder selger. få noen opp så blire bra vøtt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 11, 2009 Share Skrevet Desember 11, 2009 Send meg noken bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2009 Håper det fungerer med de bildene.. Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Opp.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Blir motoren ofte så varm som den er da interiørbilet over her er tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 Blir motoren ofte så varm som den er da interiørbilet over her er tatt? Det er en liten bug, Motoren er veldig stabil og god, den er aldri varmere enn hva den skal.. Det er måleren som er slik, når det er kaldt.. Når motoren og kupeen i bilen starter å bli varm, hopper nåla ned.. For kjappe handlinger, skal bilen gå lett for 10.000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg