Gå til innhold

BMW E30 4D 320i selges, må bort fort!


Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E30 320i, skilt på den og EU godkjent frem til 03.2010..

Den er litt tungstartet, men kommer seg fort ( lar den gå rundt i 1-3 sek, så er det liv i den ).. Den starter ALLTID og går DØNN stabilt på turtall.. Ikke noe fusking..

Kjøpte denne bilen som en til og fra jobb bil da min gamle E30 tok kvelden, så dette ble et hastekjøp.. Hadde planer om å lakkere opp og få den i tipp topp stand, men dette ble det ikke noe av pga tidsmangel.

Da jeg kjøpte denne 3-4 mnd siden var bremsene nylig overhalt ifølge selger..

Eneste negative ting med den..

- Ingen vet hvor langt den er gått eksakt, men er et sted imellom 250-300.000. Men utifra hvordan motoren går og reagerer, virker den frisk ut.

- Diffen er sperret ( KAN Være positivt også for enkelte )

- Evnt hjullager/foringer gåent.. ( Har et hjullager som følger med )

- Baklys fungerer kun sammen med grøftelys forran, med kjørelys forran på, ingen baklys ( hørt hos GS, dem snakket om at det var bryteren som var noe galt med)

-Speedometer sitter noe sjevt og brettet innover.. ( Bare småfiks som skal til)

Ellers er dette en veldig morsom vinterbil.. Tengte å ha denne for å leke meg i vinter, men vil kvitte meg med den, da jeg gikk i anskaffelse av en E32 735i.

Kom med bud.. :-)

Edit: BILDER LENGER NED!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir motoren ofte så varm som den er da interiørbilet over her er tatt?

Det er en liten bug, Motoren er veldig stabil og god, den er aldri varmere enn hva den skal..

Det er måleren som er slik, når det er kaldt.. Når motoren og kupeen i bilen starter å bli varm, hopper nåla ned..

For kjappe handlinger, skal bilen gå lett for 10.000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...