Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Pm ang skrudd halvbur til E36 M3 3.2

Halvbur stål: ulakkert kr. 2850,- lakkert kr. 3000,- Alu kr. 3300,- polert alu kr. 4360,-

legg ut bilde av halvburet.. =) regner med helbur blir godt over ti lapper.. ?

Skrevet
Helbur skrudd til E36 coupe?

Både stål og aluminium?

Lakkert 5990,- stål

Alu 6990,-

Polert alu kr. 8490,-

hvor mye veier et helbur i alu og stål?

kan man få lakkert alu? bilder av helbur til e36 coupe`?

Skrevet

Halvbur stål: ulakkert kr. 2850,- lakkert kr. 3000,- Alu kr. 3300,- polert alu kr. 4360,-

er intresert i dette her å.

3000,- for lakkert, hvilken farge er det da?

når skal du bestille? eller venter du på nok antall bestillinger før du bestiller?

Skrevet
Helbur skrudd til E36 coupe?

Både stål og aluminium?

Lakkert 5990,- stål

Alu 6990,-

Polert alu kr. 8490,-

hvor mye veier et helbur i alu og stål?

kan man få lakkert alu? bilder av helbur til e36 coupe`?

Det er ikke spesifisert noe vekt, så det må jeg evt. sjekke om det er viktig for deg. Hvorfor i all verden skal du lakke et alubur??

Skrevet

når skal du bestille? eller venter du på nok antall bestillinger før du bestiller?

Planen var i første omgang å sende bestillinger 1 gang i mnd, men blir det stor etterspørsel så kan det bli oftere. Jeg tror du kan velge i nesten uansett farge, men det skal jeg også sjekke opp.

Skrevet
Vil bare råde trådstarter til å ta forhåndsbetaling da det kan bli ett helvete med at folk ombestemmer seg underveis (=

Her er det kun forskuddsbetaling som gjelder, ingen returrett siden dette er spesialtilpassede deler til hver enkelt bilmodell.

Så er klar over den fallgropen med å bestille opp slikt uten forskuddsbetaling, har nok deler liggende allerede fra folk som ikke henter det de har bestilt.

Skrevet
Intrisert i halvbur til e30. Pris?Fia godkjent?

De leveres i forskjellige tykkelser og kvalitet å stålburene. Noen er FIA-godkjent. Alubur er naturligvis ikke FIA-Godkjent.

Prisene varierer litt i forhold til tykkelse og kvalitet.

Skal legge litt info ut om det i løpet av helga.

Skrevet

Planen var i første omgang å sende bestillinger 1 gang i mnd, men blir det stor etterspørsel så kan det bli oftere. Jeg tror du kan velge i nesten uansett farge, men det skal jeg også sjekke opp.

jeg vil gjerne ha matt sort. har du anelse når er første bestilling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...