Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Høres ut som en morro julepresang. E30 med S50 er bare utrolig riktig God jul!
Mr.Silver Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Måtte uti verkstedet å ta noen bilder av bil og motor siden det ble nytt kamera til jul Her mangler det noe vesentlig Å den står her Var kappet litt mere i innsuget enn jeg trodde..
Jørgen Lie Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Ja Kenneth, hvordan går d her da? *spark i rævva*
oddis Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Hvordan går det her? Ang. det innsuget. Hvis du bruker E28 535i motorfeste-gummiputer 63,5mm og 15-20mm spacerplate på sjåførside kan du fint bruke Golf 1/02tii/hydraulisk forsterker og det vil gå klar av orginalinnsuget uten modding. Innsugsbelgen på innsuget kan være fordel å bygge om til stål, slik at mastercyl ikke gnager inni gummien, som er et problem på de fleste S50 med org. innsug i E30. Se Trond.S sin tråd, han gjorde det slik.
Prodigt Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hadde vært moro om du la ut bilder av ombyggings prosessen:)
opeth84 Skrevet Mars 14, 2010 Skrevet Mars 14, 2010 her skjer det altfor lite:S Ingen update siden jul jo...
Mr.Silver Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Hvordan går det her? Ang. det innsuget. Hvis du bruker E28 535i motorfeste-gummiputer 63,5mm og 15-20mm spacerplate på sjåførside kan du fint bruke Golf 1/02tii/hydraulisk forsterker og det vil gå klar av orginalinnsuget uten modding. Innsugsbelgen på innsuget kan være fordel å bygge om til stål, slik at mastercyl ikke gnager inni gummien, som er et problem på de fleste S50 med org. innsug i E30. Se Trond.S sin tråd, han gjorde det slik. Har hest litt anngående de motorfestene jeg også, men nå som det allerede er kappet i innsuget så lurer jeg på å modde det slik at det passer med orginal bremsekraft forsterker. Har sendt pm med Trond.S anngående det røret han har laget Flensen til gummibelgen er allerede kappet hos meg, så er like greit å sveise rør
Mr.Silver Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Skrevet Mars 14, 2010 Hadde vært moro om du la ut bilder av ombyggings prosessen:) Kommer bilder under hele prossesen når jeg bare får startet opp igjen her skjer det altfor lite:S Ingen update siden jul jo... Her skjer det alt for lite ja... Ble litt andre planer forrige fritur jeg var hjemme, kjøpte meg en E30 til som jeg solgt unna i deler. Denne frituren er det sølvet som står for tur igjen.. skal prøve montere motor, for å finne ut hvordan innsuget må bygges opp igjen..
Mr.Silver Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Blir veldig stilig tror jeg Hehe.. Må bare få ut fingeren å starte med jobbingen:)
Mr.Silver Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Er nok det... Får prioritere denne neste fritur Planene er klar så er igrunn bare å starte med jobben å ikke minst, sparingen
Mr.Silver Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Prøve monterte M3 motoren idag Ble veldig kræsj med motorfestet på eksos siden.. manglet 10-15 cm..
Mr.Silver Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Er S50 motorfestene lik M50 motorfester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå