Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Måtte uti verkstedet å ta noen bilder av bil og motor siden det ble nytt kamera til jul :)

ey4sju2h2flw8tn0hcme.jpg

wql3y5iom6ig3e1qutt5.jpg

Her mangler det noe vesentlig :)

cpobku6eu9yeeboup8v1.jpg

Å den står her :)

xigeug7o8g9jbfmcooey.jpg

Var kappet litt mere i innsuget enn jeg trodde..

• 1 month later...
Skrevet

Hvordan går det her? :)

Ang. det innsuget. Hvis du bruker E28 535i motorfeste-gummiputer 63,5mm og 15-20mm spacerplate på sjåførside kan du fint bruke Golf 1/02tii/hydraulisk forsterker og det vil gå klar av orginalinnsuget uten modding. Innsugsbelgen på innsuget kan være fordel å bygge om til stål, slik at mastercyl ikke gnager inni gummien, som er et problem på de fleste S50 med org. innsug i E30. Se Trond.S sin tråd, han gjorde det slik.

Skrevet
Hvordan går det her? :)

Ang. det innsuget. Hvis du bruker E28 535i motorfeste-gummiputer 63,5mm og 15-20mm spacerplate på sjåførside kan du fint bruke Golf 1/02tii/hydraulisk forsterker og det vil gå klar av orginalinnsuget uten modding. Innsugsbelgen på innsuget kan være fordel å bygge om til stål, slik at mastercyl ikke gnager inni gummien, som er et problem på de fleste S50 med org. innsug i E30. Se Trond.S sin tråd, han gjorde det slik.

Har hest litt anngående de motorfestene jeg også, men nå som det allerede er kappet i innsuget så lurer jeg på å modde det slik at det passer med orginal bremsekraft forsterker.

Har sendt pm med Trond.S anngående det røret han har laget :) Flensen til gummibelgen er allerede kappet hos meg, så er like greit å sveise rør :)

Skrevet
Hadde vært moro om du la ut bilder av ombyggings prosessen:)

Kommer bilder under hele prossesen når jeg bare får startet opp igjen :)

her skjer det altfor lite:S Ingen update siden jul jo...

Her skjer det alt for lite ja...

Ble litt andre planer forrige fritur jeg var hjemme, kjøpte meg en E30 til som jeg solgt unna i deler.

Denne frituren er det sølvet som står for tur igjen.. skal prøve montere motor, for å finne ut hvordan innsuget må bygges opp igjen..

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...