Testpiloten Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2010 Da har jeg nettopp fått utført 4 hjuls kontroll på verksted grunnet senkingen. Alle foringer og stag under var i orden. Minus 35 grader her i trøndelag men ingen start problemer! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 da må du vel kjøre bra på antar jeg Høres klin umulig ut å få det til på 9 timer ja o_O) Bare fra Ørsta(Sunnmøre) til Trondheim tar det 6-7 timer. Fra Ørsta til Bergen tar det 6-7 timer. Så nei, 9 timer går ALDRI bra. Ferger bl.a tar en god del av tiden. Lykke til med bilsalget av en flott BMW:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Januar 9, 2010 Share Skrevet Januar 9, 2010 da må du vel kjøre bra på antar jeg Høres klin umulig ut å få det til på 9 timer ja o_O) Bare fra Ørsta(Sunnmøre) til Trondheim tar det 6-7 timer. Fra Ørsta til Bergen tar det 6-7 timer. Så nei, 9 timer går ALDRI bra. Ferger bl.a tar en god del av tiden. Lykke til med bilsalget av en flott BMW:) Hm,jeg har kjørt Oppdal-Bergen på 6 timer(midt på natten,og fint sommerføre) med BMW 518i,og det tar 1,5time fra Oppdal til Trondheim,skal være mulig å klare det på 9 timer da.......og ferger trenger du ikke å benytte deg av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg