Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en 530i 12v stånde som jeg tenker jeg skal selge nå . skule egentelig bli turbo porsjekt. men har ikke tid eller penger til det . så bilen må nok selges .

litt info om den .

den er ikke eu ok . skule ha vært på eu nå i okt.

klutsj er def. og det er en liten bulk på kanalen på høyre side.

og font fanger er borte.lakken på den er ikke akkurat veldig bra. det har begynt og flase på venstre stolpe bak. og noe riper her og der .

er ikke mye rust på den kannala ser bra ut sist jeg var under bilen. er litt på takluka på den. litt overflatis rust noen plasser. eneste farlige rusta jeg har finni er i motor rommet et lite rust hul på høyre side.

deler jeg har byta på den når jeg har hat den er . alle foringer i motor rommet. og satt på senkesett. 60/40. og koni dempere bak. og supersport effektanlegg. nye bak lykter med klare blink . og sota blink foran og på sidene .det siter m vinge på den. det er skinn el stoler foran med memory .allt på stolene er el til og med nakeputene.

bak er det org grå stof seter med et lite hul i .

det er powerfilter på den kn filter

stabestag.

har oxo bakrute senker til bilen men er ikke lakkert.

er noe mere som jeg ikke kommer på akkurat nå.

motoren starta sisten jeg starta den. og den går reint .men det er jo tikking da. bruker ikke olje eller vann.

men effektanlege har blitt slått in på siden på grun av for store felger for en tid til bake.

så blir enten solg hel eller i deler .

ta kontak vis det er noe du trenger da:P

her er det bilder av den dagen før den blei sattbort

yqrf3s9po794ftceiok4.jpg

0ofs7kjo7holcdb1k1dk.jpg

sånne er stolene foran . har ikke fått tatt bilde så lånt et bilde fra en her inne. skal ta bilder av stolene så fort jeg finner at kamera

rpu9nqir8j0k2rx3po6c.jpg

Skrevet

Dette må da være et kjempekjøp. Bilen ser jo bra ut den. Motoren er jo en del sterkere enn en 525, selv om hk er ganske like. 197 hk og 275 Nm uten kat. Og alt ligger til rette for å sette inn en 3.5 liter eller M motor.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...