karsten Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 jekk opp bilen sett den på bukker. start opp legge seg ned med en god lommelykt. se hvor det kommer i fra. enten tur eller retur som har rustet i stykker, siden det renner/drypper når motoren er i gang. er i kke så halv galt o komme til men kunne vert bedere.
Simpel Skrevet Desember 15, 2009 Skrevet Desember 15, 2009 Det drypper kraftig når motor er i gang, som sagt fra området på baksiden av venstre bakdekk.Skal jekke opp i morgen, ta av hjulet og titte. Finner det vel, håper jeg;) Men er det mye strev å ta ned tanken? BMW-verkstedet her i byen skulle ha 6 lapper for jobben, og en tusenlapp i deler. Ikke så mye pes å ta ned tanken litt, mulig mer pes å få den helt løs: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... =#img_5178
Tony Bardalen Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Skrevet Desember 15, 2009 Jeg trodde tanken satt lenger foran en antatt, så beklager feilinfo Men fant bensinlekkasjen! Det var røret som går "forbi" bakhjuet som hadde sprunget lekk etter å ha blitt rustet i stykker. Byttet dette midlertidig ut med en bensinslange av gummi, så får jeg heller bytte ut mer med skikkelig rør etterhvert Kommer til å lage nye innfestninger av aluminium også som er litt lettere å montere og demontere i senere tid. Takk til alle som bidro med tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå